Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Starbucks nekállt kiaknázni a kínai piacokban rejlő óriási potenciált, három év alatt triplázná kávézóinak számát.
A Starbucks megtriplázná kínai üzleteinek és dolgozóinak számát a következő három évben − idézi a Napi Gazdaság Online a Marketwatch-ot. Kínában jelenleg mintegy 500 üzlettel rendelkezik a vállalat és mintegy 10 ezer embert foglalkoztat − mondta Jonh Culver, a kínai és a távol-keleti részleg vezetője. A cég 2015-re 1500 fölé szeretné növelni a vállalat üzleteinek számát, ami azt jelenti, hogy háromszorosára emelkedne a munkavállalói létszám.
A Starbucks számára Kína a legnagyobb sikersztori, a kávézás és a kávézókban való találkozás ugyanis egyre népszerűbb az országban. Nemcsak Kínában, Ázsia csendes-óceáni régiójában is hatalmas a növekedési potenciál, a pénzügyi év első negyedévében az árbevétel 28 százalékkal, 167 millió dollárra nőtt, míg a működési bevételek 26 százalékkal, 57,8 millió dollárra emelkedtek. Annak ellenére, hogy a növekvő költségek miatt a cég jelentős áremelésre kényszerült Kínában, a fogyasztók nem pártoltak el a Starbucks kávéitól.
Az Euromonitor szerint a kínai kávéfogyasztás továbbra is dinamikusan bővülhet, az idén 20 százalékkal nőhetnek az eladások tavalyhoz képest. A gyors felfutás ellenére egy kínai átlagosan még mindig csak 3 csésze kávét iszik meg egy évben, szemben a világ átlagát jelentő 240 csészével.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.