szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Dell a régióban továbbra is az öt stratégiailag legfontosabb ország közé pozícionálja Magyarországot, üzleti tervei között pedig Magyarországi vezető helyének megerősítése és a piaci részesedés további növelése szerepel.

A 2011-es adatok szerint, a Dell 86 479 laptopot értékesített Magyarországon, ami az előző évhez képest 30,1 százalékos növekedés az utolsó negyedévben. Ezzel a vállalat megszerezte a piacvezető pozíciót, 20,4 százalékos piaci részesedéssel. Az idei első negyedévben a vállalat az előző év hasonló időszakához képest 17,7 százalékkal növelte eladásait, és 18 554 laptopot értékesített.

Az asztali munkaállomások területén a Dell 2011-ben 23 467 számítógép eladásával 18,2 százalékos piaci részesedéssel a második helyen végzett.

A Dell piacvezető pozícióját számos egyéb, a vállalat szolgáltatásaival összefüggő adat is alátámasztja. A Dell a világon az első az ISCSI storage szolgáltatás területén, a kormányzati szektorban pedig a G20 országok mindegyike a Dell kínálata mellett döntött. Globálisan 10 millió kisvállalkozás használja a vállalat termékeit és megoldásait, valamint a Fortune 500 vállalatok 95 százaléka is a Dellt választotta.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!