szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Starbucks 620 millió dollár készpénzért megvásárolta az atlantai Teavana Holdings Inc. teaforgalmazó vállalatot, amit kávéüzletágához hasonló üzlethálózattá kíván kiépíteni - írja a Wall Street Journal online kiadása.

A tea a víz után a második leggyakrabban fogyasztott folyadék a világon - mondta Howard Schultz, a Starbucks vezérigazgatója a Wall Street Journal lapnak adott interjúban. 

"A teával is megtesszük azt, amit a kávéval elértünk" - hangsúlyozta, hozzátéve, hogy a tevékenységi kör bővítése a teaüzletággal nem a kávéüzletág kárára történik. "Lehet, hogy néhányan az akvizícióból a kávéüzletág lassulására következtetnek, de ennek pontosan az ellenkezője az igaz. Komoly elhatározásunk, hogy az elkövetkező öt évben legalább ezer új kávéüzletet nyitunk az Egyesült Államokban."

A bevásárlóközpontokra szakosodott minőségi teafajtákat értékesítő Teavana kiskereskedelmi vállalatot speciális forró és hideg teakészítményeket árusító teabárhálózattá kívánja kiépíteni a Starbucks.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!