Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egyszeri tételek miatt csökkent a Nestlé svájci élelmiszeripari konszern nyeresége, árbevétele viszont enyhén nőtt az első fél évben.
Az adózás utáni nyereség 4,1 milliárd svájci frank volt az első fél évben az egy évvel korábbi 4,52 milliárd frankkal szemben, egy 400 millió frankos halasztott adófizetés miatt – közölte a Nestlé. Az árbevétel 1 százalékkal, 43,16 milliárd frankra nőtt.
A svájci óriásvállalat már három éve nem teljesíti az 5-6 százalékra kitűzött, egyszeri tételektől és árfolyamhatástól megtisztított árbevétel-növelési célját, idén is a tavalyihoz hasonló, 4,2 százalékos bővülést tervez.
Paul Bulcke, a Nestlé vezérigazgatója szerint Kínában továbbra is kihívásokkal kell szembenéznie a cégnek, azonban Észak-Amerikában, Európában, Délkelet-Ázsiában és Latin-Amerikában jó teljesítményt nyújtott, amely folytatódhat a második negyedévben is.
A Nestlé a Nestlé Hungária Kft. révén van jelen Magyarországon, ahol több gyárat üzemeltet és összesen 1700 embert foglalkoztat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.