szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A társaság e heti bakija a cég szerint megoldódott.

Ismét bocsánatkérésre kényszerült a Ryanair, miután utasainak kártérítésként olyan csekket postázott, amelyet nem tudtak beváltani – írja a Reuters. A fapados légitársaság, amelynek idei szezonjában járattörlések és sztrájkok követték egymást, a hírügynökség szerint 20 ezer ilyen csekket küldött ki júliusban, ezek töredéke, 200-nál is volt érvénytelen, mert nem tartalmazott aláírást.

A Ryanair szóvivője közölte: a csekkeket újra kiállították és elnézést kértek ügyfeleiktől.

Európa legnagyobb diszkont légitársasága 130 millió utast szállítot a március 31-ig tartó 12 hónapban. Augusztusban volt olyan nap, amikor a sztrájkok miatt 55 ezer ember nem tudott eljutni úticéljához a pilóták munkabeszüntetése miatt. Legutóbb pedig azzal került be a hírekbe a Ryanair, hogy egy járat személyzete leszállított egy rokonaival utazó autista kislányt, mert a szülei nem voltak a gépen.

(Reuters)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!