Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az áruházlánc szerint azért árulják az alacsony árú szlovák terméket, mert nem volt elég magyar tej a beszállítóknál.
A vásárlói igények fedezésének szükségességével indokolja a Penny, miért árul literenként 135 forintért szlovák UHT tejet. Az alacsony ár – magyarázta a cég – az az üzleti és gazdasági tevékenységükből származó árelőnynek köszönhető, amelyet átengedtek a vásárlóknak.
Az áruházlánc arra reagált, hogy az olcsón árusított szlovák tej miatt tejtermelők tüntettek a Penny Market alsónémedi logisztikai központjánál, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége (Magosz) támogatásával.
Korábban, ahogy megírtuk, a Tej Terméktanács vizsgálatot is kezdeményezett a hatóságoknál az ügyben.
A Penny most azt közölte, hogy öt évvel ezelőtt csatlakozott a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanácshoz, minden esetben kérik a terméktanács támogatását annak érdekében, hogy a vásárlói igényeknek megfelelő mennyiségű magyar tejet tudjanak beszerezni. Hozzáfűzték: ezt a március elején kialakult helyzet előtt is megtették.
A fogyasztói igények meghaladták magyar beszállítóik erőforrásait, ezért fedezték más forrásból a fennálló igényeket – hangsúlyozták. A jelenlegi promócióban szereplő tejterméket többször is vizsgálták laboratóriumban, amelyeken a termék kifogástalan minősítést kapott.
A Penny tájékoztatása szerint az elmúlt években a folyékony tejtermékek 100 százaléka magyar forrásból származott. A társaság tejtermék-választékában általában 11 hazai forrásból származó folyékony tej érhető el, csak egy import termék van idén januártól.
László Róbert tejtermelő, a demonstrációs bizottság vezetője közölte, hogy UHT tejet a magyar termelők 139 és 148 forint literenkénti áron tudnak gyártani, és a nyers tej ára 100 forint kilogrammonként, ami az Európai Unióban a legalacsonyabb. Szlovákiában magasabb a tej felvásárlási ára, ezért bizonyos, hogy csak veszteséggel és etikátlan üzleti magatartással tudja árusítani az áruházlánc a behozott tejet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.