Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Oroszországban például egy 21 éves lány népszerűsítette az elektromos cigarettájukat.
Felfüggesztette új elektromos cigarettájának közösségimédia-kampányát a Philip Morris, miután a Reuters hírügynökség nyomozása kiderítette, hogy világszerte fiatal, 25 év alatti influenszerek reklámozták a terméket.
Az új típusú, IQOS elnevezésű elektromos cigaretta globális médiakampányára egy hónapja bólintott rá az amerikai élelmiszer és gyógyszer engedélyeztetési hivatal (FDA). Az amerikai dohánycég előzetesen azt ígérte, mindent megtesz, hogy a fiatalokat ne bátorítsa a termék használatára, sőt a reklámok látványterveiben is idősebb emberek szerepeltek.
Ehhez képest a kampányban szerződtetett egyik orosz influenszer, Alina Tapilina mindössze 21 éves, de mások sem érték el még a 25 éves kort. Ez azért is különösen kínos, mert a Philip Morris belső szabályzatában is szerepel, hogy nem reklámoznak olyan modellekkel, akik 25 évesnél fiatalabbak, vagy olyan hírességekkel, akik fiatalokat szólítanak meg.
A Reutersnek küldött közleményében a cég azt írta, hogy ugyan nem sértették meg a törvényeket, de ez még nem kifogás arra, hogy saját szabályzatukat és az általuk rögzített elvárásokat nem teljesítették. Ezért belső vizsgálatot indítottak, és az egész világon beszüntették a vitatott kampányt.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.