Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A svájci cég egy magyar kft.-n keresztül, a Magyar Turisztikai Ügynökséggel közösen tulajdonolja a budapesti kikötők többségét birtokló a Mahart Passnave-t.
A Viking Cruisesé volt az a luxus-szállodahajó, amely összeütközött a Hableánnyal, legkevesebb 7 fő halálát okozva.
A Mahart Passnave több mint harminc hajóval rendelkezik, ám a vállalkozás fő értékét nem ez, hanem az adja, hogy mintegy 70 kikötő – közti a budapestiek túlnyomó része – van a kezében – írja az Index. Ezt jól kamatoztatja is a cég, hiszen tavaly 3,4 milliárd forintos árbevétel mellett egymilliárd forint feletti adózott eredménye volt.
A Mahart Passnave-et 2013-ban vásárolta meg a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő, ám idén márciustól a tulajdonosi jogokat a Magyar Turisztikai Ügynökség gyakorolja, amelynek részvényesi jogai a miniszterelnök kabinetfőnökének, Rogán Antalnak a kezében vannak.
A hajóbalesetről minden hírünket elolvashatja IDE kattintva.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.