Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Szíjj László cége, a Duna Aszfalt a kongói bányavidék és egy zambiai város között épít utat.
A G7.hu szúrta ki, hogy közvetlenül Budapestről, egy luxus magángéppel repült a Kongói Demokratikus Köztársaságba, még tavaly novemberben a Duna Aszfalt tulajdonosa, Szíjj László.
A magyar oligarcha azért utazott az afrikai országba, hogy részt vegyen annak a szándéknyilatkozatnak az aláírásán, amely arról szól, hogy 182 kilométeres utat építenek a kongói bányavidéktől egy zambiai városig, az útépítésben pedig a Duna Aszfalt is részt venne.
Az eseményről Facebook-posztban beszámoló tartományi miniszter, Nickson Chilangwa azt mondta az ünnepségen, hogy a szándéknyilatkozat komoly áttörés a tíz éven át tartó várakozás után. Szerinte a Duna Aszfalt részvétele annak a jele, hogy Európa hisz a Kongói DK és Zambia gazdaságában.
A fotókon az látszik, ahogyan a tiszakécskei vállalkozó farmerben és kockás zakóban megérkezik a kongói Lubumbashi nemzetközi repülőterére. A képek alapján azon az OE-LEM lajstromjelű, osztrák bejegyzésű, 17 milliárd forint értékű magánrepülőgépen utazott, amelyről az Átlátszó mutatta be, hogy rendszeres használói kormányközeli üzletemberek.
A Forbes listája szerint Szíjj László 207 milliárd forintos vagyonával a harmadik leggazdagabb ember ma Magyarországon.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.
Úgy érzi, most nagyobb szükség van rá máshol.