szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Újragondolt formában, több mint egymilliárdos befektetésként kezdik el gyártani a Bambit, amelynek csak a márkaneve fog az eredetiével megegyezni, az összetevői egészen mások lesznek.

Egy horvátzsidányi palackozóüzemben újra gyártani kezdenék a Bambit - írja a Forbes. Az Art Water Kft.-t vezető Dorogi Éva azt mondta: két évbe telt megszerezni a védjegyet. A hibrid gyártósor 840 millió forintos saját beruházással és 380 milliós EU-s és állami támogatással épül.

A cégnél öt éves megtérülési idővel számolnak. A cél az, hogy az 1947-ben megjelent eredeti termékkel ellentétben természetes alapanyagokból, alacsony cukortartalommal készüljön az új Bambi. Lokális márka építésében gondolkoznak, külföldi terjeszkedés egyelőre nincs a terveik között.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

Kevesebb üdítőt ittunk a koronavírus miatt

Kevesebb üdítőital, gyümölcslé és jegestea fogyott az idei első félévben a tavalyi adatokhoz képest. A Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség szerint a vendéglátóiparban szinte lenullázódott a forgalom.