Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egy korábban felvett hitelt váltott ki a BDPST Zrt. Tiborczhoz köthető más vállalkozók is részt vettek a jegybanki programban.
Tiborcz István ingatlancége is nagyértékű kedvezményes hitelhez jutott egy olyan programból, amelyet a Magyar Nemzeti Bank (MNB) hirdetett meg – írja a Direkt36.
Az MNB még tavaly áprilisban hirdette meg a kedvezményes hitelprogramját NHP Hajrá néven mikro-, kis- és középvállalkozások számára, hogy felgyorsítsa a koronavírus-járvány utáni gazdasági fellendülést, ebből a keretből jutott 3 milliárd forintos hitel a BDPST Zrt.-nek. A cikk szerint a cég a Szabadság téren található Adria-palota felújításához korábban felvett, kedvezőtlenebb kamatozású hitelét váltotta ki.
Tiborcz cégcsoportja milliárdos hasznot termel évente, a Forbes tavalyi becslése szerint ezzel a 60. legértékesebb magyar tulajdonú vállalkozás. A jogi besorolás szerint viszont még így is középvállalkozásnak minősül.
A Direkt36 szerint Tiborczhoz köthető más vállalkozók is részt vettek a jegybanki programban. 1,72 milliárdos kölcsönhöz jutott annak a Sájer Gábornak a vállalkozása, aki korábban Tiborcz közvilágítási pályázatokon taroló cégét, az Eliost vezette és kedvezményes feltételekkel kapott közel egymilliárdos nagyságú hitelt egy ismert pécsi szálloda felújítására Czéh-Tóth Márk, aki Tiborcz egyik közeli ismerősének az üzlettársa.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.