szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Magyarország egyik legjelentősebb hazai tulajdonú kiskereskedelmi láncának egyes Príma üzleteiben már a qvik fizetési szolgáltatással is ki lehet egyenlíteni a számlát.

Bővül az elérhető fizetési megoldások köre kilenc CBA Príma üzletben: az önkiszolgáló kasszáknál a vásárlók januártól mobiltelefonnal, mobilbanki applikációs jóváhagyással is fizethetnek januártól. Az elfogadói pénzügyi szolgáltatást a Raiffeisen Bank biztosítja.

A qvik egy hazai fejlesztésű mobilfizetési megoldás, amely minden lakossági ügyfél számára ingyenesen elérhető. A szolgáltatás minden hazai mobilbanki applikációval rendelkező ügyfél zsebében ott lapul tavaly szeptember 1-je óta, így a vásárlóknak már nem kell további mobilalkalmazást letölteniük a qvik fizetés használatához.

A qvik logója
Magyar Nemzeti Bank

Így lehet vele fizetni:

  • A vásárló a megszokott módon beolvassa a termékeket az önkiszolgáló kasszánál, és fizetésként a qvik azonnali fizetési megoldást választja a felkínált lehetőségek közül.
  • Mobiltelefonjával beolvassa a megjelenő QR-kódot.
  • A telefonkészüléken megnyíló mobilbanki alkalmazással jóváhagyja a fizetés adatait.

A CBA számára nem ismeretlen terep a QR-kód-alapú fizetés, mivel az üzletlánc az azonnali fizetési rendszer bevezetését követően is gyorsan adaptálta az új fizetési megoldást kísérleti jelleggel.

Kementzey Ferenc, Raiffeisen-vezérhelyettes: Az utóbbi 15 évben ennyire soha nem kellett segítség a kkv-knak, mint most

Drágán kaphatnak hitelt azok a vállalkozások, amelyek nem termelnek exportra, az önkormányzatoknál adósságválság nem várható, de adósságuk nőhet, az agrárium fejlesztését pedig sosem késő elkezdeni – mondja Kementzey Ferenc, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese. Interjú.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!