Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?
 

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.









Így vonzza be az ideális céges autó a legjobb szakembereket
 

Így vonzza be az ideális céges autó a legjobb szakembereket

Az üzleti sikertörténetekből mindannyian sokat tanulhatunk. A szereplők küzdelmeiben sok esetben a saját megpróbáltatásainkat látjuk viszont, és inspirációt találhatunk a nehéz helyzetekre adott sajátos megoldásaikban. Mai történetünkben a vállalati cégautók finanszírozásának, flottakezelésének vidékére indulunk, és egy 2005 óta működő, független, magyar tulajdonú vállalattal, a FleetConcepttel ismerkedünk meg. Szultanov Dáviddal, az alapító tulajdonossal beszélgettünk.

Magyar Suzuki Zrt. Magyar Suzuki Zrt.

Nagy könnyítések érkeztek a Raiffeisen Bank ügyfeleinek
 

Nagy könnyítések érkeztek a Raiffeisen Bank ügyfeleinek

Nem fognak eltűnni a személyes tárgyalások, ám a céges pénzügyek jó részét már most is könnyen lehet automatizálni. Czimer Gergely, a Raiffeisen Bank vállalati digitális és fizetési megoldások területének vezetője integrált, a kereskedői fizetéseket és a napi pénzügyeket is kezelő irányítóközpontot ajánl a bank ügyfeleinek.

Raiffeisen Bank Raiffeisen Bank








Te most megkérdezted a kutyától, hogy mi újság? Üvegpipáért jöttél, mi?
 

Te most megkérdezted a kutyától, hogy mi újság? Üvegpipáért jöttél, mi?

A sportfogadó, akinek két bedobáson csúszott el az ötmillió. A férfi, aki a kábítószerszívásra használt üvegpipát keresi. A nő, aki három negyvenezres vodkát vesz a fiának. És a gyárkémény, akinek fontos az ártalomcsökkentés, csak nagyon hülye. Eltöltöttünk egy napot Budapest egyik legforgalmasabb trafikjában, és beszélgettünk a trafikos-családban felnövő tulajdonossal is arról, mik a tapasztalatai a dohányboltos törvénnyel, mennyire divatosak mostanában a hevítéses termékek, és hogyan védekeznek a rablások ellen.