Egy nap alatt elszívták az összes füvet Kanadában
A boltosok nem számítottak ekkora rohamra, pedig tudni lehetett, hogy baj lesz.
A boltosok nem számítottak ekkora rohamra, pedig tudni lehetett, hogy baj lesz.
Egyelőre csak kiszivárogtatásról van szó, de gyakorlatilag biztosra vehető, hogy Franciaországban is bevezetik a nagyobb városok központjában az útdíjat.
Az eBay vádjai szerint az Amazon munkatársai betörtek a levelezőrendszerükbe, és átcsábították az eladóikat.
Digitális alapokon működő éttermet üzemeltető vállalkozást vett fel értékpapírlistájára a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) pénteken.
A szegedi idősotthonban duplájára emelték a díjakat, a lakók nem akarták lenyelni a békát. A luxuslakópark nyugdíjasai nyomoztak, kiderült, hogy felszámolás indult a komplexumot működtető cégek ellen. A cég a kötelező béremelésekkel indokolta az „áremeléseket”. Áll a bál.
Több mint 200 ezer gyereket érinthet a nagy oltási botrány. Milyen országban élünk? – kérdezték milliók a Weibón, a kínai Twitteren, amikor kiderült: egy nagy gyógyszergyár olyan oltóanyagot dobott piacra veszettség ellen, mely veszélyeztetheti azok életét, akik megkapták az oltást.
Számtalan esetben fordul elő, hogy a szerződni kívánó felek nem tudnak különbséget tenni a foglaló és az előleg között, ami akár súlyos károkat is okozhat nekik.
Azt kéri, rendeljen mindenki időben. Hogy ne legyen káosz.
Gulyás Gergely szerint a fiatalokkal olcsóbban és hatékonyabban működtethető az állam.
Egy héttel a lakástakarékokra vonatkozó törvénymódosítási javaslat benyújtása előtt jelentette be a Nemzeti Otthonteremtési Közösség (nok) új termékét, így évi négy helyett már tíz alkalommal fognak sorsolni. Kérdés, mit vásárolnak a nyertesek, ha nem lesz elég új építésű lakás. Török Béla, a Central NOK Zrt. vezérigazgatója, valamint három ügyfél – köztük két szerencsés nyertes – válaszolt lapunk kérdéseire.
Akár 30 ezer forinttal is többet kaphatnak a munkavállalók.
Amikor Thomas Watson Jr. egykori IBM igazgató 1973-ban kijelentette, hogy good design = good business, még nem sokan értették, miről beszél. Mára egy általánosan elfogadott vélemény, hogy a designra költeni hosszú távon sokszorosan megtérülő befektetés. De mit jelent ez az egyes iparágak esetében, és hogy képes a design ennyire univerzális pozitív hatást kifejteni, ha a márkák sikeréről van szó?