szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Új tagok a klubban, mutatjuk, mely dalokkal.

2012 decemberében érte el az első videó a milliárdos megtekintést a YouTube-on: ez volt a Gangam Style. A milliárdosok klubja azóta már jelentősen kibővült, Psy dala pedig már az első tíz legnézettebb klipje közé sem fér be. Azt a listát egyébként a Baby Shark Dance (9.65 milliárdos megtekintés) és a Despacito (7,62 milliárd) vezeti.

Csak novemberben két dal is tagja lett a milliárdosok klubjának. A Backstreet Boys 1999-es I Want It That Way című dalához készített klipje november 15-én lépte át a szimbolikus határt, az AC/DC 1990-es Thunderstruck-klipje november 3-án.

A kilencvenes évek slágerei közül egyébként már több klubtag is van: a Guns’N’Roses November Rain-je, a Nirvana Smells Like Teen Spirit-je, a 4 Non Blondes What’s Up-ja és Whitney Houston I Will Always Love You-ja.

Két olyan, a 70-es, és a 80-as évekből származó dal is van, ami elérte már a több mint egymilliárd megtekintést: konkrétan a Queen Bohemian Rhapsody című dala, illetve a Guns’N’ Roses Sweet Child o' Mine-ja.

 

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gifeket, videókat. 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Leveszi a nem tetszések számát a videók alól a YouTube

Március óta próbálgatta a YouTube, hogy milyen hatással lehet a videókra és a tartalomgyártókra, ha csak az alkotók számára látható a Nem tetszések száma. A visszajelzések olyannyira pozitívak voltak, hogy a cég a bevezetés mellett döntött.