Tetszett a cikk?

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) szerint sok sportoló termékeket reklámoz Athénban annak ellenére, hogy a szabályzat szigorúan tiltja ezt a játékok ideje alatt.

Néhány résztvevő szponzorált ruhákat visel, termékeket hord magánál, illetve fogyaszt. Az érintettek szerint azonban személyes holmikról van szó, amelyekre nem vonatkoznak az előírások. Gerhard Heiberg, NOB marketing bizottságának elnöke szerint ezek a sportolók rejtett szponzorációt követnek el, és a jogszabályi kiskapukat kihasználva népszerűsítenek termékeket. "Ez megjelent a strandröplabdában és a röplabdában is, de ennek véget kell vetni" - utalt a vezető arra, hogy legutóbb két norvég röplabdázónő egy gyógyszergyártó cég hirdetését viselte a mezén.



Vannak olyan olimpikonok, akik elővigyázatosságból még internetes oldalukat is lezáratták a seregszemle idejére, nehogy a NOB a fenti jogszabályok alapján a "körmükre koppintson". (MTI)
Melyik könyv lesz sikeres? Van már szoftver, amely 85-100 százalékos pontossággal megmondja

Melyik könyv lesz sikeres? Van már szoftver, amely 85-100 százalékos pontossággal megmondja

A két vaginával született nő válaszolt a leggyakoribb kérdésekre, amiket kapni szokott

A két vaginával született nő válaszolt a leggyakoribb kérdésekre, amiket kapni szokott

Megszüntették az eljárást a rendőrigazolványnak látszó iratot lobogtató Delhusa Gjon ellen

Megszüntették az eljárást a rendőrigazolványnak látszó iratot lobogtató Delhusa Gjon ellen

Cukorral nem győzzük le a téli depressziót, de ezekkel az ételekkel ellene dolgozhatunk

Cukorral nem győzzük le a téli depressziót, de ezekkel az ételekkel ellene dolgozhatunk