Tetszett a cikk?

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) szerint sok sportoló termékeket reklámoz Athénban annak ellenére, hogy a szabályzat szigorúan tiltja ezt a játékok ideje alatt.

Néhány résztvevő szponzorált ruhákat visel, termékeket hord magánál, illetve fogyaszt. Az érintettek szerint azonban személyes holmikról van szó, amelyekre nem vonatkoznak az előírások. Gerhard Heiberg, NOB marketing bizottságának elnöke szerint ezek a sportolók rejtett szponzorációt követnek el, és a jogszabályi kiskapukat kihasználva népszerűsítenek termékeket. "Ez megjelent a strandröplabdában és a röplabdában is, de ennek véget kell vetni" - utalt a vezető arra, hogy legutóbb két norvég röplabdázónő egy gyógyszergyártó cég hirdetését viselte a mezén.



Vannak olyan olimpikonok, akik elővigyázatosságból még internetes oldalukat is lezáratták a seregszemle idejére, nehogy a NOB a fenti jogszabályok alapján a "körmükre koppintson". (MTI)
A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást

A bortermelés melléktermékének felhasználásból csinált sikeres vállalkozást

Szoboszlai elárulta a születendő gyerekének a nemét

Szoboszlai elárulta a születendő gyerekének a nemét

Fejlesztési kényszer, lyukra futás, visszaszorulás: óriási kihívásokról vallottak az elektromosautó-iparba bekapcsolódni akaró magyar beszállítók

Fejlesztési kényszer, lyukra futás, visszaszorulás: óriási kihívásokról vallottak az elektromosautó-iparba bekapcsolódni akaró magyar beszállítók

Álmaink robotjai már léteznek, csak nem ott vannak, ahol keressük őket

Álmaink robotjai már léteznek, csak nem ott vannak, ahol keressük őket