szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A díjkiosztóval egybekötött eseményen különdíjat kapott a Nokia, a Pick, az Unicum, a Sziget Fesztivál és a Matáv.

Az első Superbrands Magyarország Gálát november 30-án rendezték a budapesti Gundel étteremben. A gálán nyilvánosságra hozták a Magyarország szuper márkáit tartalmazó 400-as listát, és bemutatták a Superbrands Magyarország című könyvet. A világon már 41 országban működő Superbrands program hazai, hagyományteremtő céllal megrendezett díjkiosztó estéjén több, mint 200 meghívott vendég vett részt, köztük Magyarország meghatározó márkáinak vezetői, marketing szakemberei.

A Szakértői Bizottság döntése alapján a leginnovatívabb márka a Nokia, a rendszerváltást legsikeresebben túlélő avagy „örökzöld” a Pick, a fiatalok körében kedvelt márka a Sziget Fesztivál, a társadalmi felelősségvállalás szempontjából kiemelkedő teljesítményt nyújtó a Matáv és a legjobb magyar márka az Unicum lett.

Média

Díjazták az év legjobb honlapjait

Lezárult az Év honlapja 2004 online marketingkommunikációs pályázat, amely leginkább a mikro-, valamint a kisvállalatokat mozgatta meg – adta hírül a Kreatív Online.

A német elhárítás szabotázstól és kibertámadástól tart a közelgő választáson

A német elhárítás szabotázstól és kibertámadástól tart a közelgő választáson

Röpködnek a milliárdok: megtolta a Vodafone a 4iG harmadik negyedéves eredményét

Röpködnek a milliárdok: megtolta a Vodafone a 4iG harmadik negyedéves eredményét

Orbán Viktor: Varga Mihály lesz az új jegybankelnök

Orbán Viktor: Varga Mihály lesz az új jegybankelnök

Csak a fideszesek körében népszerű a keleti nyitás politikája a Publicus mérése szerint

Csak a fideszesek körében népszerű a keleti nyitás politikája a Publicus mérése szerint