szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A díjkiosztóval egybekötött eseményen különdíjat kapott a Nokia, a Pick, az Unicum, a Sziget Fesztivál és a Matáv.

Az első Superbrands Magyarország Gálát november 30-án rendezték a budapesti Gundel étteremben. A gálán nyilvánosságra hozták a Magyarország szuper márkáit tartalmazó 400-as listát, és bemutatták a Superbrands Magyarország című könyvet. A világon már 41 országban működő Superbrands program hazai, hagyományteremtő céllal megrendezett díjkiosztó estéjén több, mint 200 meghívott vendég vett részt, köztük Magyarország meghatározó márkáinak vezetői, marketing szakemberei.

A Szakértői Bizottság döntése alapján a leginnovatívabb márka a Nokia, a rendszerváltást legsikeresebben túlélő avagy „örökzöld” a Pick, a fiatalok körében kedvelt márka a Sziget Fesztivál, a társadalmi felelősségvállalás szempontjából kiemelkedő teljesítményt nyújtó a Matáv és a legjobb magyar márka az Unicum lett.

Média

Díjazták az év legjobb honlapjait

Lezárult az Év honlapja 2004 online marketingkommunikációs pályázat, amely leginkább a mikro-, valamint a kisvállalatokat mozgatta meg – adta hírül a Kreatív Online.

Hogyan segíthet, ha térképet rajzolunk a céljainkhoz?

Hogyan segíthet, ha térképet rajzolunk a céljainkhoz?

Szijjártó a Bloombergnek: Már tárgyalunk az Egyesült Államokkal egy különleges együttműködésről

Szijjártó a Bloombergnek: Már tárgyalunk az Egyesült Államokkal egy különleges együttműködésről

Hajós András élő adásban, szerenádozva kért bocsánatot Balázs Kláritól

Hajós András élő adásban, szerenádozva kért bocsánatot Balázs Kláritól

Három nappal az előző módosítás után újra belenyúlt a kormány a költségvetésbe

Három nappal az előző módosítás után újra belenyúlt a kormány a költségvetésbe