szerző:
MTI

A Young and Rubicam Budapest Kft. végezheti el a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) kommunikációs kampányaihoz kapcsolódó reklám és kreatív feladatokat 2006. június 30-ig, nettó 220 millió forint keretösszeg erejéig.

A hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos eljárásra a nyertesen kívül pályázott még a McCann-Erickson Budapest Kft., és a második legkedvezőbb ajánlatot tevő Grey Worldwide Hungary Kft. is - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

A megbízás magába foglalja reklámanyagok és filmek készítését, rendezvények szervezését is. Az ajánlatkérő által meghatározott 30 másodperces reklámfilmet nettó 16,76 millió forintért vállalta a győztes cég.

Az ajánlattevő havi nettó rendelkezésre állási díja egy millió forint. A MeH által meghatározott elemekből álló képzeletbeli kampány kreatív megtervezésének nyertes vállalási díja nettó 8,78 millió forint, a rendezvényszervezésé 4,62 millió, a rádióreklámok gyártásáé 269 ezer forint, míg a fotók készítésének és fotóberendezések biztosításának díja 200 ezer forint.
 
Magyar mozikban a Casablanca magyar rendezőjéről szóló film

Magyar mozikban a Casablanca magyar rendezőjéről szóló film

Új bizonyítékok az orosz hadsereg részvételére az ukrajnai háborúban

Új bizonyítékok az orosz hadsereg részvételére az ukrajnai háborúban

Kínának teljesen át kell szabnia a csodafegyverét?

Kínának teljesen át kell szabnia a csodafegyverét?

Újabb tüntetések Moszkvában

Újabb tüntetések Moszkvában

Hiába a keleti nyitás, nyolc év alatt megduplázódott a magyar külkereskedelmi hiány az ázsiai piacokon

Hiába a keleti nyitás, nyolc év alatt megduplázódott a magyar külkereskedelmi hiány az ázsiai piacokon

Kihúzták az eheti lottószámokat

Kihúzták az eheti lottószámokat