Kissé elfordultak a hirdetők a tévétől
A reklámozók új terepe: a videojátékok
A televízió- és mozifilmek után – úgy fest - a videojátékoknak is szerves részévé válhatnak a reklámok. Van, aki szerint a játékok történetébe ágyazott márkás termékek felbukkanásával (szakszóval product placementtel) ezentúl komolyan számolni kell.
Rábólintott a főváros a védőhálós hirdetésekre
Épületek felújítása, a város-rehabilitáció gyorsítása érdekében csütörtökön módosította eddigi szabályozását a Fővárosi Közgyűlés. Engedélyezték, hogy a felújításoknál használt védőhálókon hirdetéseket helyezzenek el.
275 milliót szánnak kormányzati reklámra
A Young and Rubicam Budapest Kft. nyerte el a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) reklám- és kreatív feladatok ellátására kiírt pályázatát - mondta pénteki sajtótájékoztatóján László Boglár kormányszóvivő.
Jöhetnek az 5-10 másodperces reklámok
Három évtizeddel azután, hogy a harminc másodperces reklámszpot lett a televíziós hirdetések etalonja, a hirdetők már előszeretettel változtatják meg kisfilmjeik hosszát. A legújabb trend szerint minél rövidebb egy reklám, annál hatékonyabb.
Növekvő reklámbevétel az MTV-nél
Januárban 52, februárban 60, márciusban 14 százalékkal volt magasabb a Magyar Televízió (MTV) nettó reklámbevétele, mint egy évvel korábban - közölte a társaság.