A reklámozók új terepe: a videojátékok
Jöhetnek az 5-10 másodperces reklámok
Három évtizeddel azután, hogy a harminc másodperces reklámszpot lett a televíziós hirdetések etalonja, a hirdetők már előszeretettel változtatják meg kisfilmjeik hosszát. A legújabb trend szerint minél rövidebb egy reklám, annál hatékonyabb.
Ál-sorozatgyilkos fenyegető levelével reklámozták a Helyszínelőket
A Helyszínelők című krimisorozat (eredeti címén CSI - Crime Scene Investigation) új epizódjainak promotálásához a brit Five csatorna egy fiktív sorozatgyilkos dossziéját küldte szét a háztartásokba - írja a Media Guardian. Az általános elképedést nem követi bocsánatkérés.
Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget
A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.
Gyermekek a McDonald’s célkeresztjében
A gyorsétteremlánc kampányai ezentúl fokozottan a gyermekeket célozzák majd, a promóció fő üzenete azonban az elhízás elleni küzdelem lesz - állítja a vállalat marketingvezetője.
Minden, amit a TV2 új sorozatáról tudni lehet
Információs zárlat közepette, titokzatos teaserrel indult a TV2 hamarosan kezdődő napi sorozatának bevezető kampánya. A tizenhét állandó főszereplőt felvonultató sorozaton hónapok óta csaknem kétszáz ember dolgozik.
Cunami miatt leállított reklámkampányok
Az ázsiai természeti katasztrófa óta több nagyvállalat is leállította tengeri motívumokkal operáló reklámkampányát.
Nyílt forráskódú malátasör az interneten
A Vores Øl nevű sör boltban nem kapható, ellenben receptje és logójának paraméterei mindenki számára szabadon hozzáférhető. Itthon csak az ötletet díjazhatjuk, az otthoni sörfőzés ugyanis hazánkban engedélyköteles.
Bivalyerős a Magyarország-brand, de a leveskockák is jól futnak
Melyek a Magyarországon legmegbecsültebb hazai és külföldi márkák? Mely fogalmakat kapcsolják a külföldiek Magyarországhoz, s miként látjuk mi magunkat? Erről is szó esett azon a Young & Rubicam által csütörtökön rendezett sajtótájékoztatón, amelyen a BrandAsset Valuator (Márkaméter) nevű brand-értékelő modellt mutatták be.
Reklámtilalom a hamburgerre és a hasábkrumplira
Betilthatja a hamburger és a hasábburgonya reklámokban való szerepeltetését az Európai Unió. A közösség a gyermekek körében megfigyelhető egyre vészesebb elhízásnak kíván ily módon hadat üzenni.
A Nike is támogatja Henry rasszizmusellenes kampányát
A francia focisztár kérésére a sportszergyártó csatlakozott a január végén elindított nemzetközi rasszizmusellenes kampányhoz.
Bin Ladennel reklámozzák magukat a mobilfodrászok
„Amennyiben túl elfoglalt, hogy meglátogasson minket, mi elmegyünk önhöz” - ezzel a koncepcióval rukkolt elő egy belga fodrászüzlet. Reklámarcuk pedig nem más, mint Oszama bin Laden terrorvezér.
Jennifer Lopez csillaga leáldozóban, Harry Potter közel a csúcshoz
Vajon melyek a világ legmegbecsültebb márkái? Hogyan szerepelnek ugyanazon világcégek brandjei az egyes országokban? A Young & Rubicam Brands által készített BrandAsset Valuator (Márkaméter) felmérés magyar tapasztalatait előző cikkünkben soroltuk fel, ezúttal a külföldi példákat vesszük sorra.