Ismét a Guardian Unlimited a legjobb online újság
Az eBay a legnépszerűbb online márkanév
Egy felmérés szerint az online aukciós oldal megítélése a legjobb a neten. A legrosszabb eredményt a McDonald's érte el.
Online hirdetésekkel duplázott a Yahoo!
A Yahoo! Inc. kereső és tartalomszolgáltató megduplázta negyedéves adózott eredményét - elsősorban a hirdetési bevételeinek a nagy növekedése révén. A szakértők szerint alapvető változás várható az internetes hirdetési piacon.
154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.
Egyre kevesebb napilap fogy az Egyesült Államokban
A vezető amerikai napilapok eladásai 1,9 százalékkal csökkentek a márciussal véget ért féléves időszakban, az utóbb évek legrosszabb terjesztési mutatóit produkálva – közölte egy iparági csoport.
Jól mennek a Wall Street Journal online szolgáltatásai
A Wall Street Journal lapcsaládjának internetes szolgáltatásai több pénzt hoznak, mint a nyomtatott lapok, a Journal és a Barron’s.
Lassú elmúlásra kárhoztatott napilapok?
Harmincöt év múlva eltűnhet az utolsó napilap a standokról, ha a mostani tendenciák folytatódnak – írja a Világgazdaság szerdai számában. A kiadók világszerte kisebb formátumokkal és ajándékokkal próbálják vonzóbbá tenni lapjaikat.