Lassú elmúlásra kárhoztatott napilapok?
Jól mennek a Wall Street Journal online szolgáltatásai
A Wall Street Journal lapcsaládjának internetes szolgáltatásai több pénzt hoznak, mint a nyomtatott lapok, a Journal és a Barron’s.
Wapon is elérhető lett a Nemzeti Sport
A napilap wapra optimalizált hírei színes, illusztrált formában jelennek meg a Pannon GSM előfizetők telefonján.
Veszteséges lapoknak hoznának létre sajtóalapot
A veszteségesen működő politikai lapokat támogató sajtóalap létrehozása mellett érvelt Bajomi-Lázár Péter, a Médiakutató című lap főszerkesztője, a Zsigmond Király Főiskola kutatási igazgatója szerdán Siófokon, a Magyar Lapkiadók Egyesülete kétnapos konferenciájának zárónapján.
Egyre kevesebb napilap fogy az Egyesült Államokban
A vezető amerikai napilapok eladásai 1,9 százalékkal csökkentek a márciussal véget ért féléves időszakban, az utóbb évek legrosszabb terjesztési mutatóit produkálva – közölte egy iparági csoport.
Online offenzívát indít a Sanoma
A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 2007-2008-ra szeretné elérni, hogy a magyarországi magazinpiacon elért szerepéhez hasonlóan az online szegmensben is piacvezető helyre kerüljön - mondta Gerentsér Imre, a Sanoma új média divíziójának igazgatója.
Összefog a Sanoma és a Híd Rádió Rt. a bulvársajtó védelmében
A Sanoma Budapest Kiadói Rt. és a Híd Rádió Rt., a Színes Bulvár Lap kiadója stratégiai együttműködést kötött, melynek célja a bulvársajtó megítéléséről kialakult negatív trend megfordítása és a két kiadó piaci pozíciójának megszilárdítása - írja a BTL.hu.
A spanyol PRISA 25 milliót tesz a Le Monde-ba
A spanyol PRISA kiadócsoport segítségére siet a pénzügyi nehézségekkel küszködő Le Monde-nak: a kiadó 25 millió eurós tőkeinjekciót tervez a francia lapnak juttatni, amelynek fejében saját részesedését mintegy 15 százalékosra növeli az újságban.