szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Bocsánatot kért a nagyközönségtől a prágai villamosokat üzemeltető társaság, miután egy gázoló járművét a következő sokkoló hirdetéssel állította forgalomba: "Ami nem öl meg, az erősebbé tesz".

A szóban forgó villamos március 16-án túlzott sebesség miatt kisiklott, a balesetben két idősebb prágai lakos meghalt és több személy megsebesült. A járművet azóta helyreállították és ráfestették egy frissítő energiaitalt gyártó cég már említett jelmondatát.

A kegyeletsértő reklám azonnal heves tiltakozást és közfelháborodást váltott ki. Tomas Jilek, a prágai közlekedési cég igazgatója ezért a héten nem csupán bocsánatot kért, de bejelentette azt is, hogy a gyilkos járművet kivonták a forgalomból.

eurohirek.hu Média

A dohányreklám-tilalom veszélyezteti a médiapiacot?

Bosszankodik a német gazdasági lap, a Handelsblatt szerkesztője: a reklámtilalom - a cigarettázást nem, csak a média bevételeit csökkenti, ezáltal veszélyezteti a médiapiac sokszínűségét - véli Hans-Peter Siebenhaar.

MTI Gazdaság

Megtévesztő reklám miatt bírságolják meg a Linka Kft.-t

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa egymillió forintra bírságolta a Linka és Társa Kft.-t, mert az általa forgalmazott termékek többségének reklámja a fogyasztó megtévesztésére alkalmas - közölte a hivatal csütörtökön.

Donald Trump megvonta a tikosszolgálati védelmet Joe Biden gyerekeitől

Donald Trump megvonta a tikosszolgálati védelmet Joe Biden gyerekeitől

Egy 34 milliárd forintos eszköz kering irányíthatatlanul az űrben, most próbálják valahogy szóra bírni

Egy 34 milliárd forintos eszköz kering irányíthatatlanul az űrben, most próbálják valahogy szóra bírni

Nyilvánosságra hozhatják Harry herceg bevándorlási iratait

Nyilvánosságra hozhatják Harry herceg bevándorlási iratait

Ismét felmerült, hogy a Citroën visszahozza a Kacsát

Ismét felmerült, hogy a Citroën visszahozza a Kacsát