szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Bocsánatot kért a nagyközönségtől a prágai villamosokat üzemeltető társaság, miután egy gázoló járművét a következő sokkoló hirdetéssel állította forgalomba: "Ami nem öl meg, az erősebbé tesz".

A szóban forgó villamos március 16-án túlzott sebesség miatt kisiklott, a balesetben két idősebb prágai lakos meghalt és több személy megsebesült. A járművet azóta helyreállították és ráfestették egy frissítő energiaitalt gyártó cég már említett jelmondatát.

A kegyeletsértő reklám azonnal heves tiltakozást és közfelháborodást váltott ki. Tomas Jilek, a prágai közlekedési cég igazgatója ezért a héten nem csupán bocsánatot kért, de bejelentette azt is, hogy a gyilkos járművet kivonták a forgalomból.

eurohirek.hu Média

A dohányreklám-tilalom veszélyezteti a médiapiacot?

Bosszankodik a német gazdasági lap, a Handelsblatt szerkesztője: a reklámtilalom - a cigarettázást nem, csak a média bevételeit csökkenti, ezáltal veszélyezteti a médiapiac sokszínűségét - véli Hans-Peter Siebenhaar.

MTI Gazdaság

Megtévesztő reklám miatt bírságolják meg a Linka Kft.-t

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa egymillió forintra bírságolta a Linka és Társa Kft.-t, mert az általa forgalmazott termékek többségének reklámja a fogyasztó megtévesztésére alkalmas - közölte a hivatal csütörtökön.

A cégek közel hatoda tűnt el Magyarországon a 2010-es évek óta

A cégek közel hatoda tűnt el Magyarországon a 2010-es évek óta

Egy Bubi-bringával tekert fel a Kékestetőre egy 21 éves egyetemista – videó

Egy Bubi-bringával tekert fel a Kékestetőre egy 21 éves egyetemista – videó

Kína-párti álhíroldalak garmadáját söpörte ki a Google

Kína-párti álhíroldalak garmadáját söpörte ki a Google

Még „tájékozódik” a taekwondoszövetség az országos bajnokságon történtek ügyében

Még „tájékozódik” a taekwondoszövetség az országos bajnokságon történtek ügyében