Növekedett a magyar reklámpiacon elköltött pénz
Online közvélemény-kutatás két nap alatt
Új internetes hirdetéselemző és látogatottság vizsgáló szolgáltatás jelent meg a magyar piacon. A szeptembertől elérhető megoldások segítségével a hazai portálok napi frissítéssel informálódhatnak látogatóik összetételéről, a hirdetők pedig részletes adatokhoz juthatnak arról, hogy az egyes online hirdetési kampányaik milyen összetételű látogatócsoportokat értek el és milyen átkattintási arányokat eredményeztek.
Nemzetközi Canon-tendert nyert a Republic of Art
A Republic of Art Advertising&Branding (RoA) nyerte meg a Canon fotó-videó üzletág regionális kampányai gondozására kiírt tenderét.
Jelentősen nő a mobil marketing piac
Az IKO New Media Kft. szerint a most 50-100 millió forintos mobil marketing piac nagy fejlődés előtt áll, hiszen két év múlva már bizonyosan meghaladja az 500 millió forintot - mondta Malcsiner Péter ügyvezető igazgató szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.
A magyar közönség a Nike reklámját tartotta a legjobbnak
Az mfor.hu reklámmustrájának második negyedéves szavazásán a közönség a Nike néma reklámfilmjét kiáltotta ki abszolút győztesnek. A szavazatokból, illetve véleményekből kitűnik: a magyar tévénézők többsége szájbarágósnak tartja és unja a hazai televíziós hirdetések többségét.
A Kirowski tervezte a T-Online netes hirdetéseit
T-Online - Kirowski koprodukció keretében valósult meg a Magyar Telekom márkaváltás a weben - írja a Médiainfo.
"Nagyfogyasztók" az internethasználók
Az online felületeken hirdetők számára a legfontosabb információ, hogy kikhez jut el üzenetük. Bár kezdetben az internethez az anonimitás mögé rejtőző felhasználók tömegének képe kapcsolódott, az ma már elég jól belőhető, hogy kinek milyenek a (webes) fogyasztási szokásai, milyen csapásokat jár be naponta, és hogyan változik érdeklődési köre. Az internetet használó közösség mindenesetre a nethez nem jutóknál vonzóbb célközönségnek számít.