Az Amerikai Újságírók Szövetsége (Newspaper Association of America - NAA) adatai szerint az eladott napilapok számának csökkenése hasonló ütemű volt, mint a korábbi, szeptembert megelőző hat hónapban. Az NAA arról is beszámolt, hogy a vasárnap megjelenő hírlapok forgalma az előző év hasonló időszakához képest 3,1 százalékot esett vissza.
A nem ingyenesen terjesztett hírlapok népszerűség vesztésével szemben a sajtótermékek weboldalai az első negyedévben nyolc százalékos látogatószám-növekedést értek el: a Nielsen/NetRatings által rögzített adatok szerint 56 millió felhasználó látogatta a hírlapok oldalait, ami az összes online felhasználó 37 százalékát teszi ki.
A legnépszerűbb napilap továbbra is a Gannett Co. által kiadott USA Today című tabloid volt, amely napi 2,27 milliós példányszámával még enyhe növekedést is el tudott érni tavalyhoz képest. A 2,04 millió példányszámos The Wall Street Journalból ugyanakkor egy százalékkal kevesebbet adnak el. Számos rangos hírlap eladásai csökkentek: a Los Angeles Times 851,8 ezres példányszáma 5,4 százalékkal kevesebb, mint korábban. A The Washington Post 724 ezer kópiája 3,7 százalékkal mutat kevesebbet, mint az előző pediódusban. A New York Daily News-ból 708 ezer fogy, vagyis 3,7 százalékkal kevesebb, míg a New York Post eladásai 0,7 százalékot esett vissza, jelenleg 673 ezer példányon áll. A legnagyobb zuhanást a San Francisco Chronicle regisztrálhatta, 15,6 százalékkal, 398,2 ezerre esett vissza a napi értékesített példányszám, a The New York Times Co. által kiadott The Boston Globe 8,5 százalékkal esett vissza 397 ezerre, a Cox Enterprises lapja, az Atlanta Journal – Constitution 6,7 százalékkal 365 ezerre.
A népszerű USA Today-en kívül néhány komoly lap könyvelhetett csak el szolid példányszám-növekedést: a The New York Times 0,5 százalékos emelkedés mellett jelenleg 1,14 millió példányban fogy, a Chicago Tribune-ből 0,9 százalékkal többet, 579 ezret adnak el, a newarki The Star-Ledger pedig ugyancsak 0,9 százalékkal több olvasó-vásárlót, 398 ezret érdekel.