szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog a választási kampányról és a reklámokról ír aktuális bejegyzésében.

Rossz nyelvek szerint a választási kampányban az a legjobb, hogy a vége majdnem két napos kampánycsend, amikor szigorúan tilos bármit is reklámozni. Aztán persze megy minden tovább. De ez a csönd, ez olyankor nagyon jó - írja az Online marketing blog szerzője. 

Vajon mi lenne, ha ennek mintájára bevezetnénk a reklámcsendet, azaz a reklámmentes napokat? Vajon ha látnánk a reklámok hiányát, jobban felkapnánk a fejünket ezt követően a reklámokra? - teszi fel a kérdést. 

A reklámcsend azonban igazából kivitelezhetetlen - vélekedik a szerző. Mint ahogy a kampánycsend is csak egyfajta idealizált találmány, hiszen valójában csak arról szól, hogy új vagy aktív reklám nem lehet. A passzív(abb) dolgok maradnak - írja Berényi Konrád, a blog szerzője.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Angela Merkel továbbra is védi a ma már sokak által kudarcnak tartott Európa-politikáját

Angela Merkel továbbra is védi a ma már sokak által kudarcnak tartott Európa-politikáját

Rejtett városra bukkant a NASA a grönlandi jég alatt

Rejtett városra bukkant a NASA a grönlandi jég alatt

2025-ös költségvetés: Tiborcz István és Garancsi István cégeinek 120 milliárd juthat

2025-ös költségvetés: Tiborcz István és Garancsi István cégeinek 120 milliárd juthat

Konferenciát szerveznek a kegyelmi botrány feldolgozására a reformátusok

Konferenciát szerveznek a kegyelmi botrány feldolgozására a reformátusok