Rossz nyelvek szerint a választási kampányban az a legjobb, hogy a vége majdnem két napos kampánycsend, amikor szigorúan tilos bármit is reklámozni. Aztán persze megy minden tovább. De ez a csönd, ez olyankor nagyon jó - írja az Online marketing blog szerzője.
Vajon mi lenne, ha ennek mintájára bevezetnénk a reklámcsendet, azaz a reklámmentes napokat? Vajon ha látnánk a reklámok hiányát, jobban felkapnánk a fejünket ezt követően a reklámokra? - teszi fel a kérdést.
A reklámcsend azonban igazából kivitelezhetetlen - vélekedik a szerző. Mint ahogy a kampánycsend is csak egyfajta idealizált találmány, hiszen valójában csak arról szól, hogy új vagy aktív reklám nem lehet. A passzív(abb) dolgok maradnak - írja Berényi Konrád, a blog szerzője.
Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!
Reklámcsend a kampánycsend mintájára?
Az Online marketing blog a választási kampányról és a reklámokról ír aktuális bejegyzésében.

Hétfőn találkozik Trump és Zelenszkij
Itt van Orbán megfejtése az alaszkai csúcsról: A háborúpárti erők hiteltelenítik a találkozót
A kormányzati álláspont az, hogy a világ biztonságosabb hely lett.
Elmaradt az áttörés Trump és Putyin csúcstalálkozóján
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Putyin elérte fő célját: rehabilitálták a világ egyik vezetőjeként – lapok az amerikai-orosz csúcsról
Egybehangzóan ítéli meg a nyugati sajtó az alaszkai csúcstalálkozótt.