szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog a választási kampányról és a reklámokról ír aktuális bejegyzésében.

Rossz nyelvek szerint a választási kampányban az a legjobb, hogy a vége majdnem két napos kampánycsend, amikor szigorúan tilos bármit is reklámozni. Aztán persze megy minden tovább. De ez a csönd, ez olyankor nagyon jó - írja az Online marketing blog szerzője. 

Vajon mi lenne, ha ennek mintájára bevezetnénk a reklámcsendet, azaz a reklámmentes napokat? Vajon ha látnánk a reklámok hiányát, jobban felkapnánk a fejünket ezt követően a reklámokra? - teszi fel a kérdést. 

A reklámcsend azonban igazából kivitelezhetetlen - vélekedik a szerző. Mint ahogy a kampánycsend is csak egyfajta idealizált találmány, hiszen valójában csak arról szól, hogy új vagy aktív reklám nem lehet. A passzív(abb) dolgok maradnak - írja Berényi Konrád, a blog szerzője.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Nem árulja el a BM, miért rúgta ki az Országos Onkológiai Intézet főigazgatóját

Nem árulja el a BM, miért rúgta ki az Országos Onkológiai Intézet főigazgatóját

Náci bekiabálás is volt az Európai Parlament Holokauszt-emléknapján

Náci bekiabálás is volt az Európai Parlament Holokauszt-emléknapján

A kínaiak Európába hozzák az autógyártást, a németek meg Amerikába vinnék a vámok miatt

A kínaiak Európába hozzák az autógyártást, a németek meg Amerikába vinnék a vámok miatt

„Óriási segítség volt, hogy A brutalistát Budapesten forgattuk” – interjú az Oscarra jelölt Felicity Jonesszal és Guy Pearce-szel

„Óriási segítség volt, hogy A brutalistát Budapesten forgattuk” – interjú az Oscarra jelölt Felicity Jonesszal és Guy Pearce-szel