szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog friss bejegyzése bemutatja azt az amatőrök által készített reklámot, amely maga mögé utasította a legnagyobb reklámkészítő cégek munkáit.

Az Addict blog szerzője szerint tavaly valami olyan dolog történt az amerikai reklámiparban, amire addig nem volt példa. A Super Bowl döntőjében, ahol a legnagyobb márkák csillagászati összegekért vásárolnak reklámidőt, ahol méregdrágán forgatott, direkt erre az alkalomra készített, és a legtöbbször csak egy alkalommal futó filmek futnak, egy olyat reklámfilm lett a legkedveltebb, amit két amatőr készített - olvasható blogon. Hogy kerülhettek egyáltalán oda? Ha kíváncsi a reklámfilmre, nézze meg az Addict blogon!
Trumpékat nem érdekli az arab országok javaslata, továbbra is Riviérát akarnak létrehozni Gázában

Trumpékat nem érdekli az arab országok javaslata, továbbra is Riviérát akarnak létrehozni Gázában

19 évvel a megjelenése után kapott frissítést a PlayStation 3

19 évvel a megjelenése után kapott frissítést a PlayStation 3

Trump heteken belül ledobja az atombombát a vámháborúban

Trump heteken belül ledobja az atombombát a vámháborúban

Fél évet csúszik a Ryanair újítása, egyelőre nincs változás a beszállásnál

Fél évet csúszik a Ryanair újítása, egyelőre nincs változás a beszállásnál