szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.

Ennek a folyamatnak az egyik tökéletes példája a Sony Vaio legújabb kampánya, ami egészen máshogy építkezik, mint ahogy azt egy reklámtól várná az ember. Összegyűjtöttek egy csapat tehetséges diákot, akik a maguk területén kiemelkedők, és megbízták őket azzal, hogy 30 nap alatt egy Vaio segítségével tervezzenek és építsenek meg egy rakétát, amely képes elhagyni a Föld légterét, és kirepül az űrbe. Őket követhetjük nyomon 30 napon keresztül, élő dokumentumfilmhez hasonlóan, betekintést nyerve egy izgalmas világba - írja a blog szerzője. További részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el az Addict blogra.
hvg.hu Napi merítés

Halott kislánnyal a rák ellen

Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.

Több mint 500 kisállat pusztult el, miután kigyulladt egy dallasi bevásárlóközpont

Több mint 500 kisállat pusztult el, miután kigyulladt egy dallasi bevásárlóközpont

„A tévé nem arról fog szólni, ami megy rajta, hanem arról, aki nézi”

„A tévé nem arról fog szólni, ami megy rajta, hanem arról, aki nézi”

MNB: Három óriási gyár 2025-ös beindulása lökhet a gazdaságon nagyot, de a profitot és a bérek egy részét ki is viszik az országból

MNB: Három óriási gyár 2025-ös beindulása lökhet a gazdaságon nagyot, de a profitot és a bérek egy részét ki is viszik az országból

"Nagy történelem" – a tudományos irányzat, amely évmilliárdokra visszamenve kutatja, milyen lesz az emberiség jövője

"Nagy történelem" – a tudományos irányzat, amely évmilliárdokra visszamenve kutatja, milyen lesz az emberiség jövője