szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.

Ennek a folyamatnak az egyik tökéletes példája a Sony Vaio legújabb kampánya, ami egészen máshogy építkezik, mint ahogy azt egy reklámtól várná az ember. Összegyűjtöttek egy csapat tehetséges diákot, akik a maguk területén kiemelkedők, és megbízták őket azzal, hogy 30 nap alatt egy Vaio segítségével tervezzenek és építsenek meg egy rakétát, amely képes elhagyni a Föld légterét, és kirepül az űrbe. Őket követhetjük nyomon 30 napon keresztül, élő dokumentumfilmhez hasonlóan, betekintést nyerve egy izgalmas világba - írja a blog szerzője. További részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el az Addict blogra.
hvg.hu Napi merítés

Halott kislánnyal a rák ellen

Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.

Telefonon próbálják meg átverni az embereket a csalók, a Magyar Nemzeti Bankra hivatkoznak

Telefonon próbálják meg átverni az embereket a csalók, a Magyar Nemzeti Bankra hivatkoznak

Értékelték a mögöttünk álló telet: enyhe és nagyon száraz

Értékelték a mögöttünk álló telet: enyhe és nagyon száraz

Új vezetőkkel innovációra és régi erősségeire épít a HVG könyvkiadója

Új vezetőkkel innovációra és régi erősségeire épít a HVG könyvkiadója

Ilyen is van: olcsóbb lett az új MacBook Air, amiben már az M4-es szuperchip dolgozik

Ilyen is van: olcsóbb lett az új MacBook Air, amiben már az M4-es szuperchip dolgozik