Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Bronzérmet nyert a Kun Judit - Deme Dániel kettős a Cannes-i reklámfesztivál Young Lions versenyének cyber kategóriájában. Közös munkájukat 35 csapat közül a harmadik legjobbnak ítélte a zsűri - olvasható a Szívlapát blogon.
A fiatalok feladata – ahogy a 28 év alatti fiataloknak kiírt Young Lions minden kategóriájában – most is egy 24 órán belül megtervezett társadalmi célú munka volt: a Channel 16 nevű, májusban létrehozott társadalmi célú weboldal és a mögötte álló nemzetközi szervezetek, bloggerek és magánszemélyek számára kellett egy online hirdetést tervezniük, amely növeli a szájt ismertségét és arra buzdítja az embereket, hogy csatlakozzanak ehhez a globális közösséghez - írja a bejegyzés szerzője. Részleteket akar megtudni versenyről? Kíváncsi, hogy melyik csapat nyerte a versenyt? Látogasson el a Szívlapát blogra.