szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mi mindent érdemes tudni a budapesti Bajcsy-Zsilinszky útról?

"A budapesti sugárutak "sorsa" a hetvenes-nyolcvanas években pecsételődött meg: a metróépítkezésekkel párhuzamosan ekkor szüntették meg a villamosközlekedést a Bajcsy-, Rákóczi- és Üllői utakon, hogy kialakíthassák a mai "városi autópályákat": 2X2 vagy 2X3 sáv, a lehető legkevesebb zebra, árkádosítás, keskeny járda. Nem csoda, hogy ezeken az útvonalakon szabad akaratukból nem sokan sétálnak, az ott lévő üzletek az időközben megnyílt plázák miatt is bezártak. Miközben az egyes kerületekben pozitív folyamatok indultak el (Ráday utca, Liszt Ferenc tér), azalatt itt nem változott semmi. Pedig lehet, hogy a teraszoknak jobb helye lenne a Rákóczi úton, vagy a körúton, mint a szűk utcákban, amik eddig csendesebb lakóövezetek voltak" - írja a taj-kert.blog.hu.

A szerző bejegyzésében a Bajcsy-Zsilinszky út történetét meséli el. A részletekért katt ide!

Alig van hozzáadott értéke a magyar járműiparnak

Alig van hozzáadott értéke a magyar járműiparnak

„Nem túl népszerű ötlet” – mondta Trump egyik régi szövetségese elnöke gázai terveiről

„Nem túl népszerű ötlet” – mondta Trump egyik régi szövetségese elnöke gázai terveiről

Zelenszkij: Ukrajnát nem hívták meg a szaúdi orosz–amerikai tárgyalásokra

Zelenszkij: Ukrajnát nem hívták meg a szaúdi orosz–amerikai tárgyalásokra

Az egységről beszéltek Párizsban az európai vezetők, kérdés, hogy ez érdekli-e Trumpékat

Az egységről beszéltek Párizsban az európai vezetők, kérdés, hogy ez érdekli-e Trumpékat