szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Svájc egy teljesen más országimázs filmmel rukkolt elő: a kampány fókuszában a városlátogatások állnak, így a vidéket traktorosokkal népszerűsíti.

A film a svájci turisztikai hivatal történetének legdrágább reklámkampányának része, amit a héten indított el a szervezet. A nyári országimázs-kampány célja nem meglepő módon az, hogy minél több turistát csábítson az országba, a költsége 48 millió svájci frank, azaz majdnem tízmilliárd forint. A kampány fókuszában a városlátogatások állnak, a kedves kampányfilm főszereplői Sebi és Paul, a hegyekben élő két paraszt, akik egy élményekkel teli, mókás kis napot töltenek a városban. A filmet megtekintheti a Szívlapát blogon.
hvg.hu Napi merítés

Elkészült a Coca-Cola új karácsonyi reklámja

Elkészült a Coca-Cola Snow globe című karácsonyi kampánya, amelyet 90 országban fognak vetíteni. Az ünnepi kampányfilm november 21-én debütál majd Angliában, de a reklámfilmzene már most is elérheő Shake-up Christmas néven - olvasható a Szívlapát blogon.

hvg.hu Napi merítés

Magyar bronzérem a Cannes-i reklámfesztiválon

Bronzérmet nyert a Kun Judit - Deme Dániel kettős a Cannes-i reklámfesztivál Young Lions versenyének cyber kategóriájában. Közös munkájukat 35 csapat közül a harmadik legjobbnak ítélte a zsűri - olvasható a Szívlapát blogon.

Pár poszt választotta el a világot attól, hogy Musk leírja: „Trump egy geci”

Pár poszt választotta el a világot attól, hogy Musk leírja: „Trump egy geci”

Az összes szabad klímás busszal készenlétben áll  a MÁV Kelenföldön vasárnap

Az összes szabad klímás busszal készenlétben áll a MÁV Kelenföldön vasárnap

Orbán Ráhel és Vasvári Vivien 1,7 milliós Chanel táskával fotózkodtak

Orbán Ráhel és Vasvári Vivien 1,7 milliós Chanel táskával fotózkodtak

3200 forintból épült új adatközpont, csak négy használt telefon kellett hozzá

3200 forintból épült új adatközpont, csak négy használt telefon kellett hozzá