Megérkezett a Facebook-barát hírgyűjtő
Hogyan kezeljük a hosszú cikkeket, írásokat?
A Médiablog szerkesztője a legfrissebb bejegyzésében olyan új módszereket mutat be, amellyel egy terjedelmes cikket, írást lehet lerövidíteni.
Sokan félreértik a LinkedIn szerepét
A Médiablogon megjelent bejegyzés szerint sokan nagyon félreértik a LinkedIn szerepét: a szolgáltatással a munkakeresésre asszociálnak, pedig a LinkedIn nem álláskereső hálózat.
Hogyan lehet egy újságíró digitális?
Egye több újságíró ismeri fel, hogy a nyomtatott média napjai meg vannak számlálva. Aki a szakmában akar maradni, annak eljött a digitális átállás ideje. A Médiablog egyik bejegyzésében azt taglalja, hogyan lehet „átállni”.
Kellenek-e 140 karakternél hosszabb üzenetek a Twitterre?
A Médiablog szerkesztője szerint a Twitter használhatósága és népszerűsége éppen annak köszönhető, hogy maximum 140 karakteres üzeneteket lehet írni.
A Google új fizetési rendszere menti meg a médiát?
A Google bejelentette a One Pass fizetési rendszerét, ami egy csapásra megoldja a fizetős, vagy a fizetősség után vágyó média minden gondját.
Érdemes-e új hírgyűjtő oldalt indítani Magyarországon?
A Médiablog szerkesztője egy Magyarországon újonnan indult hírgyűjtővel kapcsolatban elmélkedik.
A Yahoo! a tabletek felé nyit
A Médiablog szerkesztője a legfrissebb bejegyzésében arról számol be, hogy a Yahoo! a táblagépeken próbálja meg kamatoztatni ismertségét és szakértelmét.