szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A socialtimes.hu exkluzív adatokat közöl a Facebook hazai felhasználóiról, amiből kiderül, hányan szeretik ezt is, azt is.

Az első szembetűnő adat, hogy szinte minden oldalnak átlagosan 20 százaléknyi külföldi felhasználója van. Természetesen a felhasználó lehet magyar, de ez esetben nem itthonról használja a Facebookot. A három legnagyobb hazai márkaoldal rajongói tábora jelentős átfedésben van. A Túró Rudi, a Milka Csokoládé és a Mekizni jó! oldalak rajongóinak száma összeadva meghaladja az 1 milliót, mégis összesen csak 464 ezren vannak, mert átlagban egy-egy oldalnál 150 ezer fő az átfedés - olvasható a blogon. A teljes adatsort megtekintheti a socialtimes.hu oldalon.

hvg.hu Napi merítés

Újra elárasztják a kommentek a Facebookot

Az elmúlt időszakban az volt a Facebook stratégiája, hogy a felhasználók által írt kommenteket levette a hírfolyamból, mert a túl sok információ közt elvesztek a hasznos posztok. Most változtattak ezen - olvasható a Socialtimes.hu oldalon.

hvg.hu Napi merítés

Már facebookosítani is lehet a Google+-t

A Google+ az új Facebook? Zavaros a kép? Vicces kedvű fejlesztőknek hála van megoldás, pár kattintással facebookszerűvé varázsolhatja a Google+-t - olvasható a socialtimes.hu oldalon.

Áldozathibáztatás Trump-módra: Így zajlott a találkozó, amiről kivonult Zelenszkij

Áldozathibáztatás Trump-módra: Így zajlott a találkozó, amiről kivonult Zelenszkij

Hosszú időre eltiltotta az UEFA a Jürgen Kloppot szidalmazó angol játékvezetőt

Hosszú időre eltiltotta az UEFA a Jürgen Kloppot szidalmazó angol játékvezetőt

Republikon Intézet: Csökkent a Tisza Párt előnye a Fidesszel szemben

Republikon Intézet: Csökkent a Tisza Párt előnye a Fidesszel szemben

Kinevezték a kábítószerügyi kormánybiztost

Kinevezték a kábítószerügyi kormánybiztost