szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

A két évvel ezelőtt indított akció során 25 ezerrel, tavaly pedig 50 ezerrel nőtt a...

Creative Commons

A két évvel ezelőtt indított akció során 25 ezerrel, tavaly pedig 50 ezerrel nőtt a fővárosi kereskedelmi szálláshelyeken regisztrált vendégéjszakák száma. Az akcióhoz partnereket toborzó rendezvényen a marketing igazgató elmondta: az idei kampány csaknem 17 országot érint és több mint 180 millió forint értékben valósul meg.
   
A Budapest Winter Invasion (BWI) néven indított akcióhoz az első évben 50 szálloda csatlakozott, az idén eddig 59-en jelezték részvételi szándékukat. A csatlakozás feltételei között Szűcs Balázs említette a kedvezmények nyújtását, a saját csatornákon történő promóciót, valamint összesen mintegy 50 millió forint hozzájárulást.
   
A Magyar Turizmus Zrt. az idei kampány során mintegy 130 millió forint értékű marketing akciót bonyolít le. Az idén új néven indul a kampány, a Budapest Winter Invitationt meg is hosszabbították, az idén november 1-től jövő március 31-ig tart majd.
   
A célpiacok között szerepel Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, a Skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia és Szlovákia. A kampány olyan 30 évesnél idősebb, középosztálybeli polgároknak szól, akik rendszeresen utaznak. A fővárosi szállodák kezdeményezésére 2006-ban elindított akcióhoz csatlakozott a Magyar Turizmus Zrt. mellett, a Budapest Airport, a Malév, a Budapesti Turisztikai Hivatal is.

MTI

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!