szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

Az esemény jól illeszkedik a Kulturális Turizmus Évéhez, hiszen a...

Creative Commons
Az esemény jól illeszkedik a Kulturális Turizmus Évéhez, hiszen a kampányév öt fő termékcsoportjának egyike a bor és gasztronómia.
A vendéglátóhelyekhez korábban eljuttatott felhívás alapján, a Magyar Turizmus Zrt. által létrehozott www.menjunkenni.hu honlapon keresztül egészen február 6-án 12:00-ig jelentkezhetnek azok a vendéglátóhelyek, amelyek csatlakozni kívánnak. A nyomtatott sajtóban való megjelenést azonban a társaság csak azok számára tudja biztosítani, akik január 19-én 12:00-ig regisztrálnak, a továbbiakban csatlakozó vendéglátóhelyeket pedig online kommunikációs eszközein keresztül népszerűsíti az MT zrt. 
A Torkos Csütörtök akciót a Magyar Turizmus Zrt. 2006-ban indította el a Bor és Gasztronómia évében, a Nagy Ízutazás eseménysorozat részeként. Az akció sikerét jelzi, hogy tavaly csaknem 1100 étterem csatlakozott országszerte a kezdeményezéshez (az első évi 500-hoz képest) és mintegy 180.000 vendég „torkoskodott”.

Turizmus Panoráma


Az idei akcióban résztvevő vendéglátóhelyeket ITT TALÁLJA.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!