szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

Az újságírónő az MT Zrt.

Az újságírónő az MT Zrt. londoni külképviseletének Luxury for less (Luxus kevesebbért) c. sajtóközleménye kapcsán kereste fel a magyar fővárost, cikke Budapestet olyan úti célnak fogja bemutatni, amely luxusminőséget nyújt az utazóknak, és mindezt elérhető áron. A kétnapos tanulmányút során személyre szabott városnézésen vett részt, megmártózott a Széchenyi fürdőben, élvezte a belvárosi forgatagot, és szemügyre vette a budapesti vásárlási lehetőségeket is.

A brit utazók döntésének egyik legmeghatározóbb tényezője az ár-érték arány, így a forint gyengülése e tekintetben fokozhatja Budapest népszerűségét, hiszen anélkül, hogy a turisztikai vállalkozásoknak árat kellett volna csökkenteniük, olcsóbb lett a szolgáltatásuk a külföldiek számára.

A cikk célja, hogy a gazdasági recesszió idején felhívja a figyelmet az olyan célterületekre, mint Budapest, amely megfizethető, azonban gazdag kulturális kínálatával, sokszínű szórakozási és rekreációs lehetőségeivel igazi aktív pihenési lehetőséget nyújt az egész családnak. Az utazni vágyóknak így nem kell lemondaniuk hosszú, drága nyaralásukról, csupán fel kell fedezniük újabb, ismeretlen, de megannyi lehetőséggel rendelkező városokat, amelyek olcsóbban elérhetőek.

Budapest és hazánk nem először kerül a britek figyelmének középpontjába: 2008-ban először, a British Travel Awards beválogatta fővárosunkat a világ top 10 városlátogató úti célja közé, ahol Budapest a 8. helyen végzett. Novemberben a Times online Európa legjobb 20 karácsonyi vására között említette a budapestit, majd a decemberi Travel mellékletében a Sunday Times Európa legjobb karácsonyi vásárának választotta a magyar főváros karácsonyi rendezvényét.

A turisztikai szakma egyik legelismertebb és legnagyobb online közösségi portálja, a Travelmole pedig nemrég publikálta azt a kutatását, amelyből kiderül, hogy a britek Magyarországon járnak a legjobban, ha utazásra szeretnének költeni. Az Egyesült Királyság – Németország és Ausztria után - Magyarország 3., Budapestnek pedig az első számú küldőpiaca.

Magyar Turizmus Zrt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!