szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

Bármely város jelöltethette magát, de külön figyelemreméltó, hogy...

Bármely város jelöltethette magát, de külön figyelemreméltó, hogy Budapest idén áprilisban először került a versenybe, méghozzá a brit turisztikai szakma jelölése és az előző évi közönségszavazatok alapján.

A három éve indított British Travel Awards-ra 2008-ban mintegy 100 ezren szavaztak, ebből kb. 8-10 ezer szakmai, a többi közönségszavazat volt. A turisták mellett elértek döntéshozó brit turisztikai szakembereket is, de a szavazást a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. is ösztönözte az angol nyelvű honlapján elhelyezett banner segítségével.

A BTA-nak köszönhetően a versenyre egy teljes marketingkampány épült, hirdetésekkel, busz és vasúti poszterekkel, s a szavazásra buzdítás megjelent többek között a Sunday Times és a Sun hasábjain, a Global Radio Group rádióállomásain valamint olyan utazási médiumokban mint a Tripadvisor, a TravelMole, a Sky Travel Tv, vagy a LLOYDS TSB weboldala, melyek önmagukban is több milliós eléréssel bírnak.

Jövő áprilisban újraindul a jelölés és a BTH is tervezi Budapest hivatalos jelölését. Ez egyúttal lehetőséget termet majd arra is, hogy Budapest promóciós felületein használja majd a BTA ’hivatalos jelölt státuszú’ logot, újra ringbe szállva majd a ’nagyokkal’ a brit turisztikai piacon.

Turizmus Panoráma

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!