szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Borotvaélen táncolnak azok a cégek, amelyek a szeptember 11-ei terrortámadásokkal kapcsolatban bármiféle üzleti vagy kommunikációs jellegű tevékenységbe fognak - adja hírül az egyik magyar szakkiadvány - mert a látszatát is el kell kerülniük annak, hogy hasznot húznak a tragédiából.

És te mit csináltál?
Egy friss magyar blog hasonló emlékek gyűjtésébe fogott.
Mindez vonatkozik annak a reklámkampánynak a szervezőire is, akiknek célja, hogy összegyűjtsenek 167 millió dollárt egy emlékközpont felépítésére.

A kampány fősora - olvasható a Kreatívban - "Hol voltál, amikor történt?" azokat a pillanatokat, hétköznapi élményeket szeretnék előhozni az emberekből, amelyek mára történelmivé váltak. A kampányt a cég ingyen készíti és a médiumok is ingyen adnak helyet a reklámoknak.

A magyar szakmai magazin szerint a CNN hírtelevízió vezetői is minden egyes, a merénylettel kapcsolatos műsoruk során előzetesen mérlegelnek, nincs-e, nem lehet-e olyan színezete vagy hatása a közlésnek, mintha hasznot akarnának húzni a nemzeti tragédiából.

A World Trade Center Memorial Foundation az emlékközpont megnyitását 2009-re tervezi.

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

Halvány remény kezdett pislákolni a magyar feldolgozóiparban

Halvány remény kezdett pislákolni a magyar feldolgozóiparban

Teslát legyorsuló új Cupra érkezett Magyarországra

Teslát legyorsuló új Cupra érkezett Magyarországra

Nem hajlandó tárgyalni az ellenzékkel a grúz miniszterelnök

Nem hajlandó tárgyalni az ellenzékkel a grúz miniszterelnök