szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Borotvaélen táncolnak azok a cégek, amelyek a szeptember 11-ei terrortámadásokkal kapcsolatban bármiféle üzleti vagy kommunikációs jellegű tevékenységbe fognak - adja hírül az egyik magyar szakkiadvány - mert a látszatát is el kell kerülniük annak, hogy hasznot húznak a tragédiából.

És te mit csináltál?
Egy friss magyar blog hasonló emlékek gyűjtésébe fogott.
Mindez vonatkozik annak a reklámkampánynak a szervezőire is, akiknek célja, hogy összegyűjtsenek 167 millió dollárt egy emlékközpont felépítésére.

A kampány fősora - olvasható a Kreatívban - "Hol voltál, amikor történt?" azokat a pillanatokat, hétköznapi élményeket szeretnék előhozni az emberekből, amelyek mára történelmivé váltak. A kampányt a cég ingyen készíti és a médiumok is ingyen adnak helyet a reklámoknak.

A magyar szakmai magazin szerint a CNN hírtelevízió vezetői is minden egyes, a merénylettel kapcsolatos műsoruk során előzetesen mérlegelnek, nincs-e, nem lehet-e olyan színezete vagy hatása a közlésnek, mintha hasznot akarnának húzni a nemzeti tragédiából.

A World Trade Center Memorial Foundation az emlékközpont megnyitását 2009-re tervezi.

Életmentő jelzést adhatnak le a falevelek, csak tudni kell olvasni belőle

Életmentő jelzést adhatnak le a falevelek, csak tudni kell olvasni belőle

Karácsonytól megoldási javaslatot, Szentkirályitól érdemi munkát vár a fővárosi TISZA frakció a tízmilliárdos inkasszó nyomában

Karácsonytól megoldási javaslatot, Szentkirályitól érdemi munkát vár a fővárosi TISZA frakció a tízmilliárdos inkasszó nyomában

24.hu: Egy évet is csúszhat a cellagyártás indulása a debreceni CATL-akkugyárnál

24.hu: Egy évet is csúszhat a cellagyártás indulása a debreceni CATL-akkugyárnál

Elindult a visszaszámláló, Azahriah hétfőn jelentheti be visszatérését

Elindult a visszaszámláló, Azahriah hétfőn jelentheti be visszatérését