Mik az új éttermi trendek?
A Kaliforniában José Andres által működtetett The Bazaar csupán egyéves, mégis a legnagyobb forgalmú vendéglátóhely a...
A Kaliforniában José Andres által működtetett The Bazaar csupán egyéves, mégis a legnagyobb forgalmú vendéglátóhely a világon. Hollywoodi hírességek látogatják a 417 férőhelyes, tágas éttermet, ahol 70 dollárnál olcsóbb étel nem akad. Az adagok és a tányérok kicsik, a szálloda és a bár nagy. A Bazaarban tapasokat szolgálnak fel, akár hosszabb ételsor részeként is. A fogyasztók csak az olcsó fogásokat nézik, de nem adják össze a tételeket. A bár az étterem közepén foglal helyet, s mindenki tudja, hogy az italok az ételek árának legalább 35 százalékát teszik ki. Lehetnek asztalok is a bárban, külön bármenüvel. A megoldás olcsónak látszik, de megnöveli az italfogyasztást.
A fehér vászon asztalterítő kezd kimenni a divatból, viszont különböző mutatványokat vetnek be, mint: tenyérjóslás, különleges atmoszféra, a séf maga viszi ki az ételt, majd beszélget a vendéggel, videón lehet követni a konyha munkáját stb. Sokan kísérleteznek meglepően új ízekkel és ételdíszítéssel. A recesszió ellenére is sorra nyílnak a tea-, desszert- és sörbárok. A vendégek kedvelik a házias nosztalgiahangulatot, a régi bútorokat, a hagyományos díszleteket.