szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog írója az új Soproni sörreklámot megint csak a kanadai Molsen reklámfilmjéhez hasonlítja. Most viszont a Soproni jött ki előbb.

A blogger szerint úgy látszik, hogy a két márkának nagyon egy rugóra jár az agya, hiszen - a múltkori hasonlóságok után - a legújabb Soproni és a legújabb Molsen-film is kísértetiesen hasonlít egymásra. Mindkettő nagyjából azonos időben jött ki (a Soproni talán egy picit korábban), de a két sörmárka megint egy irányba indult el - olvasható a bejegyzésben. Mindkét film image jellegű, helikopterről felvett jelenetek színesítik, fiatal társaságok, szerelmespárok, tábortűz és nemzeti szimbólumok váltakoznak. A legszembetűnőbb hasonlóság azonban a zene: mindkét reklámban szinte ugyanolyan dallamok csendülnek fel.
Ön szerint van hasonlóság a két reklám között? Kattintson!
Szijjártó szerint a siker receptje az, hogy „a jövőben is legyünk Donald Trump”

Szijjártó szerint a siker receptje az, hogy „a jövőben is legyünk Donald Trump”

Már a kormányközeli Századvég is elkezdett a tanárproblémákról beszélni

Már a kormányközeli Századvég is elkezdett a tanárproblémákról beszélni

A kecskeméti polgármester szerint nem az MNB alapítványa, hanem a szivárványos póló veszélyes az oktatásra

A kecskeméti polgármester szerint nem az MNB alapítványa, hanem a szivárványos póló veszélyes az oktatásra

Megérkezett Strasbourgba a szerb diáktüntetők kerékpáros menete

Megérkezett Strasbourgba a szerb diáktüntetők kerékpáros menete