szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Drámai átalakulást mutat a reklámszakma: kockás hassal ma már nem a nőknek, hanem a férfiaknak adnak el termékeket. A dekoratív nők mostanra kicsit sem hozzák vásárlási lázba a férfiakat. A meztelen focisták és a politikusok viszont annál inkább.

Néhány évvel ezelőtt aligha kerülhetett volna óriásplakátokra és magazinok lapjaira Cristiano Ronaldo. Nem azért, mert akkor még senki nem ismerte a portugál focistát, vagy nem volt elég eredményes. Egyszerűen azért, mert egy olasz divatház alsónadrágját reklámozza olyan pózban, ahogyan - bár korábban is láthattunk férfiakat - nem is olyan régen még kizárólag nőknek szóló termékeket próbáltak meg eladni. Ronaldo példájából is látszik, hogy komoly változás következett be a nyugati országok férfiképében.

Ha érdekli a folytatás, ide kattintson!

Emporio Armani

 

 

Nem kell szerver, nem kell felhő: helyben jelzi a betegségeket, problémákat ez a tapasz – videó

Nem kell szerver, nem kell felhő: helyben jelzi a betegségeket, problémákat ez a tapasz – videó

Ha szerelmes akar lenni bárkibe, tegye ezt!

Ha szerelmes akar lenni bárkibe, tegye ezt!

Megyeri Zsuzsanna: A saját viaskodó énünkkel szemben is türelmesnek kell lennünk

Megyeri Zsuzsanna: A saját viaskodó énünkkel szemben is türelmesnek kell lennünk

Hajdú B. István a műtétjéről: Ismét életveszélyben voltam

Hajdú B. István a műtétjéről: Ismét életveszélyben voltam