szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Drámai átalakulást mutat a reklámszakma: kockás hassal ma már nem a nőknek, hanem a férfiaknak adnak el termékeket. A dekoratív nők mostanra kicsit sem hozzák vásárlási lázba a férfiakat. A meztelen focisták és a politikusok viszont annál inkább.

Néhány évvel ezelőtt aligha kerülhetett volna óriásplakátokra és magazinok lapjaira Cristiano Ronaldo. Nem azért, mert akkor még senki nem ismerte a portugál focistát, vagy nem volt elég eredményes. Egyszerűen azért, mert egy olasz divatház alsónadrágját reklámozza olyan pózban, ahogyan - bár korábban is láthattunk férfiakat - nem is olyan régen még kizárólag nőknek szóló termékeket próbáltak meg eladni. Ronaldo példájából is látszik, hogy komoly változás következett be a nyugati országok férfiképében.

Ha érdekli a folytatás, ide kattintson!

Emporio Armani

 

 

Veszélybe kerülhet az, aki mászóterembe jár, de nem azért, amiért gondolná

Veszélybe kerülhet az, aki mászóterembe jár, de nem azért, amiért gondolná

Megújulhat a Huawei forradalmi mobilja, ilyen lehet a hamarosan érkező, duplán hajlítható Mate XT 2

Megújulhat a Huawei forradalmi mobilja, ilyen lehet a hamarosan érkező, duplán hajlítható Mate XT 2

Jön a készpénz a falusi csok-nál és a csok plusznál is: zsebből is rendezhető lesz a kapcsolódó vételárrész

Jön a készpénz a falusi csok-nál és a csok plusznál is: zsebből is rendezhető lesz a kapcsolódó vételárrész

Mi lenne, ha az életünknek egy második verziója is létezne? – Új klippel jelentkezett cibi

Mi lenne, ha az életünknek egy második verziója is létezne? – Új klippel jelentkezett cibi