szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Drámai átalakulást mutat a reklámszakma: kockás hassal ma már nem a nőknek, hanem a férfiaknak adnak el termékeket. A dekoratív nők mostanra kicsit sem hozzák vásárlási lázba a férfiakat. A meztelen focisták és a politikusok viszont annál inkább.

Néhány évvel ezelőtt aligha kerülhetett volna óriásplakátokra és magazinok lapjaira Cristiano Ronaldo. Nem azért, mert akkor még senki nem ismerte a portugál focistát, vagy nem volt elég eredményes. Egyszerűen azért, mert egy olasz divatház alsónadrágját reklámozza olyan pózban, ahogyan - bár korábban is láthattunk férfiakat - nem is olyan régen még kizárólag nőknek szóló termékeket próbáltak meg eladni. Ronaldo példájából is látszik, hogy komoly változás következett be a nyugati országok férfiképében.

Ha érdekli a folytatás, ide kattintson!

Emporio Armani

 

 

Senkit nem érdekelt az árrés, aztán jött Orbán Viktor

Senkit nem érdekelt az árrés, aztán jött Orbán Viktor

Gergely Márton: Akiért a harag szól

Gergely Márton: Akiért a harag szól

Sam bácsi feneketlen zsákja és Ukrajna, a fekete lyuk – egyre több fegyver érkezik Európába

Sam bácsi feneketlen zsákja és Ukrajna, a fekete lyuk – egyre több fegyver érkezik Európába

Orbán Viktor: Ha az árrésstopra kitalálnak valamit a kereskedők, mi majd válaszolunk

Orbán Viktor: Ha az árrésstopra kitalálnak valamit a kereskedők, mi majd válaszolunk