szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a...

A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a tudatos vásárló. Az elhúzódóan kedvezőtlen gazdasági környezet hatására gyökeresen megváltoztak a fogyasztói szokások. A 2000-es évek elején jellemző, túlköltekező, hedonista élelmiszervásárlás már a múlté – állapítja meg közös felmérésében a Hússzövetség és a GfK Hungária. A fogyasztók előbb informálódnak, s csak aztán veszik kezükbe a kosarat. A választás szempontjai között hátrébb szorultak a bolt minőségére vonatkozó szempontok – így például az üzlet kinézete vagy a márkatermékek kínálata – viszont jelentősen megnőtt az akciók jelentősége. A vásárlók hajlandóak nagyobb távolságokat is megtenni a jobb ajánlatok reményében. A cikk folytatását ide kattintva olvashatja!

Jazidi lányokat rabszolgaként tartó iraki házaspár pere kezdődött meg Németországban

Jazidi lányokat rabszolgaként tartó iraki házaspár pere kezdődött meg Németországban

Olcsó, hatékony és alig lehet kiszúrni: nagyon rákapott a rendőrség a drónos razziákra

Olcsó, hatékony és alig lehet kiszúrni: nagyon rákapott a rendőrség a drónos razziákra

XIV. Leó pápa beiktatásán fogott kezet Volodimir Zelenszkij és J. D. Vance

XIV. Leó pápa beiktatásán fogott kezet Volodimir Zelenszkij és J. D. Vance

Meghaladta a 20 százalékot délre a részvételi arány a lengyel elnökválasztáson

Meghaladta a 20 százalékot délre a részvételi arány a lengyel elnökválasztáson