szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a...

A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a tudatos vásárló. Az elhúzódóan kedvezőtlen gazdasági környezet hatására gyökeresen megváltoztak a fogyasztói szokások. A 2000-es évek elején jellemző, túlköltekező, hedonista élelmiszervásárlás már a múlté – állapítja meg közös felmérésében a Hússzövetség és a GfK Hungária. A fogyasztók előbb informálódnak, s csak aztán veszik kezükbe a kosarat. A választás szempontjai között hátrébb szorultak a bolt minőségére vonatkozó szempontok – így például az üzlet kinézete vagy a márkatermékek kínálata – viszont jelentősen megnőtt az akciók jelentősége. A vásárlók hajlandóak nagyobb távolságokat is megtenni a jobb ajánlatok reményében. A cikk folytatását ide kattintva olvashatja!

Kiadták a riasztást: viharos szél és jégeső jön

Kiadták a riasztást: viharos szél és jégeső jön

Varga Mihály viszi az embereit az MNB felügyelte  céghez

Varga Mihály viszi az embereit az MNB felügyelte céghez

Magyar Hang: nem lesz Kutya Párt - Tisza együttműködés, önállóan indulnak jövőre a kétfarkúak

Magyar Hang: nem lesz Kutya Párt - Tisza együttműködés, önállóan indulnak jövőre a kétfarkúak

Megint megkegyelmezett a szerbiai Gazprom-cégnek az USA

Megint megkegyelmezett a szerbiai Gazprom-cégnek az USA