szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a...

A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a tudatos vásárló. Az elhúzódóan kedvezőtlen gazdasági környezet hatására gyökeresen megváltoztak a fogyasztói szokások. A 2000-es évek elején jellemző, túlköltekező, hedonista élelmiszervásárlás már a múlté – állapítja meg közös felmérésében a Hússzövetség és a GfK Hungária. A fogyasztók előbb informálódnak, s csak aztán veszik kezükbe a kosarat. A választás szempontjai között hátrébb szorultak a bolt minőségére vonatkozó szempontok – így például az üzlet kinézete vagy a márkatermékek kínálata – viszont jelentősen megnőtt az akciók jelentősége. A vásárlók hajlandóak nagyobb távolságokat is megtenni a jobb ajánlatok reményében. A cikk folytatását ide kattintva olvashatja!

Nem garantált, hogy egy NER utáni hatalom nem épít fel korrupciós rendszert – interjú Jancsics Dávid korrupciókutatóval

Nem garantált, hogy egy NER utáni hatalom nem épít fel korrupciós rendszert – interjú Jancsics Dávid korrupciókutatóval

A forint árfolyama ismét kétéves mélypontokat ostromol

A forint árfolyama ismét kétéves mélypontokat ostromol

Újabb áremelés jön a benzinkutakon

Újabb áremelés jön a benzinkutakon

Másfél év alatt 188-szor büntettek az orosz hatóságok a homofóbtörvény alapján

Másfél év alatt 188-szor büntettek az orosz hatóságok a homofóbtörvény alapján