szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

A csehek tényleg megcsinálták méregdrága szuperautójukat

A csehek tényleg megcsinálták méregdrága szuperautójukat

Nem közölt a Washington Post egy rajzot, amin Jeff Bezos egy zsák pénzzel hódol Trump szobra előtt

Nem közölt a Washington Post egy rajzot, amin Jeff Bezos egy zsák pénzzel hódol Trump szobra előtt

Kigyulladt egy Boeing futóműve felszállás közben Melbourne-ben, tűzoltók oltották el a lángokat – videó

Kigyulladt egy Boeing futóműve felszállás közben Melbourne-ben, tűzoltók oltották el a lángokat – videó

Részletfizetéssel is árulják a Sziget-bérleteket

Részletfizetéssel is árulják a Sziget-bérleteket