szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

Miért nem érdekli az Apple-t a TikTok, ha pénze bőven lenne rá?

Miért nem érdekli az Apple-t a TikTok, ha pénze bőven lenne rá?

Az USA idilli állapotban volt, aztán jött Donald Trump

Az USA idilli állapotban volt, aztán jött Donald Trump

Parászka Boróka: Mennyi az ennyi?

Parászka Boróka: Mennyi az ennyi?

Három ember, köztük egy gyerek is meghalt az ukrajnai Dnyiprót ért orosz dróntámadásban

Három ember, köztük egy gyerek is meghalt az ukrajnai Dnyiprót ért orosz dróntámadásban