szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani.

A JeChange.fr egy biztosítótársaság, akiknek szlogenje: Mindig megéri összehasonlítani. Erre a gondolatra épül a reklám is, ahol a kérdésre az anyuka elmondja, hogy először az apuka barátjával próbálkozott, majd a testvérével, aki nagyon jó volt az ágyban, de végül az apát választotta, aki ugyan a hálóban kevésbé jeleskedett, de jó állása volt.

Dühbe jött Donald Trump, amikor meglátta a Károly királlyal parolázó Zelenszkijt

Dühbe jött Donald Trump, amikor meglátta a Károly királlyal parolázó Zelenszkijt

Íme a legújabb Skoda Octavia RS rendőrautó

Íme a legújabb Skoda Octavia RS rendőrautó

Trump: Mi leszünk a világ kriptovaluta-központja, az első lépést már megtettük

Trump: Mi leszünk a világ kriptovaluta-központja, az első lépést már megtettük

Meg kell mutatnia, mit tud? Akkor játsszon kicsit a Marióval a mesterséges intelligencia

Meg kell mutatnia, mit tud? Akkor játsszon kicsit a Marióval a mesterséges intelligencia