Lecsokizták a szupermodellt, megsértődött.
Naomi Campbellt sokkolta a Cadburry atlantai reklámplakátja, melyen csokihoz hasonlítják. Perrel fenyegetőzik a szupermodell.
"Menj arrébb Naomi, új díva van a városban" - ez szerepelt azon az atlantai plakáton, amely kicsapta a biztosítékot Naomi Campbellnél. A hirdetés a Cadbury Bliss nevű csokoládéját reklámozta, és kétszer is rálépett a kiakadásairól híres modell tyúkszemére. Naomi szerint bántó és rasszista, hogy csokoládéhoz hasonlítják, és ezzel nem csupán őt, hanem minden feketebőrű nőt megsértenek. A reklám másik eleme a gyémántkupac, melyben a csoki "üldögél", és Campbell kétes drágakő-ügyére hivatott utalni, nem kis rosszindulattal - írja a Spiegel Online.
2010 augusztusában a Sierra Leone-i háborús bűnöket tárgyaló külenleges bíróság előtt kellett megjelennie a 41 éves szupermodellnek, hogy Libéria elnökétől kapott úgynevezett véres gyémántokról tanúskodjon. Charles Taylort háborús bűncselekmények és emberiesség elleni bűntettek vádjával állították a törvényszék elé.
Az ügyészek szerint felfegyverezte, kiképezte és utasította a Sierra Leone-i lázadókat, akik több ezer polgári személyt öltek vagy csonkítottak meg a határ mentén. Taylor szolgálataiért több millió dollár értékű csiszolatlan gyémántokat kapott a lázadóktól, és ezek a drágakövek kapták a nyilvánosságban a "véres" jelzőt.
Campell azt állította továbbajándékozta a gyémántokat, és nem tudta, hogy mit tartalmaz az éjszaka hotelszobájába csempészett csomag, Mia Farrow azonban rácáfolt a modell nyilatkozatára.
Most azonban Campbell önkéntesen vonulna a bírák elé, méghozzá felperesként a Cadbury-vel szemben. A csokicég szóvivője szerint már jóval Naomi felháborodása előtt visszavonták a hirdetést és egy új plakáton dolgoznak.