szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A GVH az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében hangsúlyozza: a bírság meghatározásánál figyelemmel volt arra, hogy...

A GVH az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében hangsúlyozza: a bírság meghatározásánál figyelemmel volt arra, hogy a reklámújságokban a hirdetések több héten át jelentek meg, így a fogyasztók széles körét érték el, továbbá arra, hogy a karácsonyi és újévi időszakban jelentek meg a hirdetések, amikor a vásárlás kiemelt fontosságú a fogyasztóknak.

Töretlen a népszerűsége és még messze a vége: így lett a gin a világ egyik legnépszerűbb itala

Töretlen a népszerűsége és még messze a vége: így lett a gin a világ egyik legnépszerűbb itala

Azahriah bejelentette a visszatérését

Azahriah bejelentette a visszatérését

Hiába a rengeteg tábla, mégis forgalommal szemben hajtott a kamionos – videó

Hiába a rengeteg tábla, mégis forgalommal szemben hajtott a kamionos – videó

Rosszkor léptek oda a Ferrarinak, drága fotó készült Pápánál  

Rosszkor léptek oda a Ferrarinak, drága fotó készült Pápánál