szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A Facebookon fellelhető, Magyarországon ismert márkák közül a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a...

A Facebookon fellelhető, Magyarországon ismert márkák közül a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a McDonalds, de az első ötbe bekerült még a Bónusz Brigád és egy webszakácskönyv is.

Az elmúlt hat hónapban a Túró Rudi majdnem 68 százalékkal növelte lájkolóinak számát, így már több mint 446 ezer ember kedveli és ezzel a "leglájkoltabb" márka a Facebook magyar felhasználói között - derül ki a SocialBakers adataiból, amelyek szerint a sorban a második Milka ugyanebben az időszakban viszont 120 százalékkal több lájkolót szerzett, igaz így is messze elmarad a Túró Rudi mögött a maga több mint 304 ezer kedvelőjével.

A folytatást a hvg.hu-n találja, kattintson!

 

Súlyos csapás az újságírásnak az, ami a Google keresőben történik

Súlyos csapás az újságírásnak az, ami a Google keresőben történik

Határozott búcsúüzenetet küldött a brit nagykövet a magyar kormánynak: „A kisebbségeket démonizálják, a szomszédokat bűnözőként ábrázolják”

Határozott búcsúüzenetet küldött a brit nagykövet a magyar kormánynak: „A kisebbségeket démonizálják, a szomszédokat bűnözőként ábrázolják”

Ausztrál szélsőt igazolt a Fradi

Ausztrál szélsőt igazolt a Fradi

Emberi gént kaptak, másképp kezdtek cincogni az egerek

Emberi gént kaptak, másképp kezdtek cincogni az egerek