szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A Facebookon fellelhető, Magyarországon ismert márkák közül a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a...

A Facebookon fellelhető, Magyarországon ismert márkák közül a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a McDonalds, de az első ötbe bekerült még a Bónusz Brigád és egy webszakácskönyv is.

Az elmúlt hat hónapban a Túró Rudi majdnem 68 százalékkal növelte lájkolóinak számát, így már több mint 446 ezer ember kedveli és ezzel a "leglájkoltabb" márka a Facebook magyar felhasználói között - derül ki a SocialBakers adataiból, amelyek szerint a sorban a második Milka ugyanebben az időszakban viszont 120 százalékkal több lájkolót szerzett, igaz így is messze elmarad a Túró Rudi mögött a maga több mint 304 ezer kedvelőjével.

A folytatást a hvg.hu-n találja, kattintson!

 

„Mi az vagyunk a táplálékkiegészítésben, mint a Barcelona fociban”

„Mi az vagyunk a táplálékkiegészítésben, mint a Barcelona fociban”

Belecsapódott egy BMW a 4-6-os villamosba a Corvin negyednél

Belecsapódott egy BMW a 4-6-os villamosba a Corvin negyednél

Azerbajdzsánnak nem csecsen segítség kell, hanem bocsánatkérés és kártérítés

Azerbajdzsánnak nem csecsen segítség kell, hanem bocsánatkérés és kártérítés

Ha szerelmes akar lenni bárkibe, tegye ezt!

Ha szerelmes akar lenni bárkibe, tegye ezt!