szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A Facebookon fellelhető, Magyarországon ismert márkák közül a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a...

A Facebookon fellelhető, Magyarországon ismert márkák közül a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a McDonalds, de az első ötbe bekerült még a Bónusz Brigád és egy webszakácskönyv is.

Az elmúlt hat hónapban a Túró Rudi majdnem 68 százalékkal növelte lájkolóinak számát, így már több mint 446 ezer ember kedveli és ezzel a "leglájkoltabb" márka a Facebook magyar felhasználói között - derül ki a SocialBakers adataiból, amelyek szerint a sorban a második Milka ugyanebben az időszakban viszont 120 százalékkal több lájkolót szerzett, igaz így is messze elmarad a Túró Rudi mögött a maga több mint 304 ezer kedvelőjével.

A folytatást a hvg.hu-n találja, kattintson!

 

A magyar USAID-kormánybiztos már nagyon szeretné levagdosni a "Magyarországra bejött korrupciós csápokat"

A magyar USAID-kormánybiztos már nagyon szeretné levagdosni a "Magyarországra bejött korrupciós csápokat"

Egy optimista olvasata van a Trump-Zelenszkij veszekedésnek, és még az is nyomasztó

Egy optimista olvasata van a Trump-Zelenszkij veszekedésnek, és még az is nyomasztó

Az alvás rejtélyei, avagy mi történik alvás közben a testünkkel?

Az alvás rejtélyei, avagy mi történik alvás közben a testünkkel?

Bencsik András a Szovjetunióra fenekedő Ursula von der Leyentől óvja követőit

Bencsik András a Szovjetunióra fenekedő Ursula von der Leyentől óvja követőit