szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Új felülettel, a női combokkal szélesedett Tokióban a reklámvilág.

Acumi Hidenori reklámszakemberé az ötlet, mely szerint kiválóak figyelemfelkeltőnek a női lábak, különösen térd felett.

Reklámhordozónak csakis 18 éven felüli nők alkalmazhatók. Feladatuk az, hogy miniszoknyában járkáljanak naponta 8 órán át a japán fővárosban combjaikon reklámrajzokkal vagy feliratokkal. A figyelemfelkeltés élénkítése végett Hidenori combközépig érő harisnyák viseletét javasolja a nőknek. Természetesen a harisnya nem takarhatja el a reklámot. 

A korhatáron túl további foglalkoztatási feltétel, hogy a reklámhordozónak legalább húsz kapcsolata legyen a világháló közösségi oldalain, és hogy feltöltsön fotókat reklámos combjáról - adta hírül a brit Metro újság, amely arra nem tért ki, hogy mindezért mennyi a fizetség.

Megvan a felmérés eredménye: ezért fél sok 13-17 éves kimenni az utcára

Megvan a felmérés eredménye: ezért fél sok 13-17 éves kimenni az utcára

Történelmi esemény: mostantól Grönlandra is utazhatunk menetrend szerinti géppel

Történelmi esemény: mostantól Grönlandra is utazhatunk menetrend szerinti géppel

Egy fülbe tett mikrofon adhat esélyt egy jobb életre több millió embernek

Egy fülbe tett mikrofon adhat esélyt egy jobb életre több millió embernek

44 évesen meghalt a My Chemical Romance volt dobosa

44 évesen meghalt a My Chemical Romance volt dobosa