szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Új felülettel, a női combokkal szélesedett Tokióban a reklámvilág.

Acumi Hidenori reklámszakemberé az ötlet, mely szerint kiválóak figyelemfelkeltőnek a női lábak, különösen térd felett.

Reklámhordozónak csakis 18 éven felüli nők alkalmazhatók. Feladatuk az, hogy miniszoknyában járkáljanak naponta 8 órán át a japán fővárosban combjaikon reklámrajzokkal vagy feliratokkal. A figyelemfelkeltés élénkítése végett Hidenori combközépig érő harisnyák viseletét javasolja a nőknek. Természetesen a harisnya nem takarhatja el a reklámot. 

A korhatáron túl további foglalkoztatási feltétel, hogy a reklámhordozónak legalább húsz kapcsolata legyen a világháló közösségi oldalain, és hogy feltöltsön fotókat reklámos combjáról - adta hírül a brit Metro újság, amely arra nem tért ki, hogy mindezért mennyi a fizetség.

20 évvel fiatalabbnak tűnnek a koruknál azok, akik mindennap odafigyelnek erre a 10 dologra

20 évvel fiatalabbnak tűnnek a koruknál azok, akik mindennap odafigyelnek erre a 10 dologra

Támadást indított az ukrán hadsereg Kurszknál

Támadást indított az ukrán hadsereg Kurszknál

52 milliárd forint értékű kokaint foglalt le a francia rendőrség

52 milliárd forint értékű kokaint foglalt le a francia rendőrség

Alaposan megváltozik annak az agya, aki sokat (vagy keveset) olvas

Alaposan megváltozik annak az agya, aki sokat (vagy keveset) olvas