szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Új felülettel, a női combokkal szélesedett Tokióban a reklámvilág.

Acumi Hidenori reklámszakemberé az ötlet, mely szerint kiválóak figyelemfelkeltőnek a női lábak, különösen térd felett.

Reklámhordozónak csakis 18 éven felüli nők alkalmazhatók. Feladatuk az, hogy miniszoknyában járkáljanak naponta 8 órán át a japán fővárosban combjaikon reklámrajzokkal vagy feliratokkal. A figyelemfelkeltés élénkítése végett Hidenori combközépig érő harisnyák viseletét javasolja a nőknek. Természetesen a harisnya nem takarhatja el a reklámot. 

A korhatáron túl további foglalkoztatási feltétel, hogy a reklámhordozónak legalább húsz kapcsolata legyen a világháló közösségi oldalain, és hogy feltöltsön fotókat reklámos combjáról - adta hírül a brit Metro újság, amely arra nem tért ki, hogy mindezért mennyi a fizetség.

Kudlik Júlia Antal Imréről: Olyan volt, mintha a bátyám lett volna

Kudlik Júlia Antal Imréről: Olyan volt, mintha a bátyám lett volna

„120 millió forintból egy egész falut kapok” – a kormányközeli luxustáskák története

„120 millió forintból egy egész falut kapok” – a kormányközeli luxustáskák története

Lovaggá ütik David Beckhamet

Lovaggá ütik David Beckhamet

Samsung órája van? Épp most kapott egy új funkciót, ami akkor jelez, ha baj van

Samsung órája van? Épp most kapott egy új funkciót, ami akkor jelez, ha baj van