Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A divat nagyasszonya alkotott egy, a kevésbé tehetős tömegeknek szánt kollekciót, csak aztán olyasmi esett ki a száján, ami az egészet alááshatja. Történt ugyanis, hogy az egyik menő new yorki H&M üzletben, ahol a ruhák premierje zajlott, a Daily News fotózása végén - aminek főszereplői átlagos nők voltak, nem pedig modellek - Donatella Versace a legjobb képek közül mindössze egyet fogadott fel, mondván: "a nők nem illettek a Versace brandingjéhez."
Már csak az a kérdés lebeg a felszínen: ha nem nekik, nekünk, asszonyainknak szánta az olcsó kollekciót, akkor kinek?