szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bár a pénzintézetek egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az informatikai fejlesztésekre, a tehetősebb ügyfelek talán egészen mást akarnak - derült ki egy, az Egyesült Királysában végzett felmérésből.

A YouGov 1000 gazdag angolt kérdezett meg, akik bár elismerték, hogy a technológia fejlődése megváltoztatta a bankolási szokásaikat, de 76 százalékuk mégsem ezen a területen, hanem a személyes ügyintézésben várja el a banki szolgáltatások magasabb szintre emelését.

A Portfolio.hu által ismertetett eredmények szerint a bankok rendszereibe vetett bizalom hiánya a legfontosabb oka annak, hogy a hagyományos ügyintézést preferálják a gazdagok. A bankok egyre több pénzt fektetnek online és mobil szolgáltatásaik fejlesztésébe, és leépítik a drágán fenntartható fiókhálózatukat, holott a válaszadók csupán 12%-a váltana bankot új, innovatív technológiák megjelenése miatt.

* * * Már teljesen ingyenes bankszámlák is elérhetőek

Sokan fizetnek éves szinten több tízezer forintot csak azért, mert van saját bankszámlájuk. Azonban léteznek már teljesen ingyenes számlacsomagok is! A Bankmonitor bankszámla kalkulátora – a bankolási szokásai alapján - mindenkinek személyre szabottan megmutatja az elérhető legkedvezőbb ajánlatokat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!