szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Európában és az Egyesült Államokban most szinte mindenki a koronavírussal van elfoglalva. A nagy techcégek, szolgáltatók sem jelentenek kivételt ez alól.

Sorra „butítják le” videóik minőségét a nagy streamingszolgáltatók, így a YouTube, a Netflix, illetve az Európában még csak mostanában bemutatkozó Disney+ is. A legismertebb zenei streaming szolgáltató, a Spotify is belépett a sorba, persze kicsit másképpen.

Ha kinyitjuk az alkalmazást, akkor a kezdőképernyőn felül egy szövegdoboz jelenik meg, benne – az angol nyelvű – felirat: segíts megakadályozni a koronavírus terjedését. Ha megérintjük a szövegdobozt (amire az alkalmazás is megkér), akkor a WHO oldalára jutunk. Itt, ugyancsak angol nyelven, hasznos tanácsokat kapunk az egyéni védekezéshez, számos információhoz jutunk a járványhoz kapcsolódó témákban és persze elérhetjük a legfrissebb információkat is.

hvg.hu

A #maradjotthon mozgalom pedig a felhasználókat is megihlette, így sokan készítettek „koronavírus mixeket”, sajnos nem egy közülük meglehetősen pesszimista kicsengésű dalokat tartalmaz, egyfajta képet adva arról, miként élik meg és kezelik a válságot az emberek a világ minden táján.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!